02:49
Telefonun ekranına baktığında gördüğü rakamlarla siniri bozuldu. Saat 11den beri yataktaydı ve hala uyuyamamıştı. Saniyeler dakikalar saatler geçtikçe stresi artıyordu. Yine gereksiz kötü düşüncelere bıraktı istemeden kendini. Kalbinin çarpıntısını farketti o an kalbinin yerinden çıkıcak gibi atması onu iyice huzursuz ediyor daha da kötü olmasına neden oluyordu. Yine bir panik atak krizinin geldiğini fark etti. Sakince nefes alıp kendine telkinlerde bulundu ama kalbinin bu denli atışını duydukça rahat olamıyordu. Kendine uğraşacak bir şeyler aradı. Bu panik atak ya da anksiyete ona geçen yazdan kalma bir rahatsızlıktı. Tam olarak ne olduğunu o da bilmiyor çünkü bu tanıları kendisine o koymuştu. Nede olsa internette hastalıkların belirtisinden sizde onun olup olmadığını anlayabiliyorsunuz. Gerçi bunun ileriki seviyesi biraz tehlikeli oluyor ama olsundu. Çünkü artık her hastalığın kendinde olduğunu düşünüyordunuz neyse bu konuyu geçelim.
Telefonunu eline alıp sosyal hesaplarını tek tek kontrol etti. Dikkatinin dağılması her zaman iyi gelirdi. Bir krizi daha atlatmıştı. Tek yapması gereken dalmaya çalıştığı uykuya devam etmesiydi. Son birkez saate baktı ve 03.48 olduğunu görünce gözlerini irice açtı. Bu kez gerçekten uyuyacaktı. Yorganını kafasına çekip derin bir uykuya dalma çabalarına başladı.
Alarmının çalmasına lanet ederek gözlerini zar zor araladı ve alarmını kapadı. Bugün karne günüydü yani 11. Sınıfın sonu. 12. Sınıfa başlayacaktı ve şimdiden sınavlar için ufakta olsa endişelenmişti. Derslerine her gün çalışmasada çalışması gerektiği kadar çalışıyor ve bu ona yetiyordu.