XX.fejezet

310 13 0
                                    

**Harry szemszöge**

Kiabálásra ébredtem.
A hang irányába fordultam,nagy nehezen ,mert Sof rám volt tekeregve.
-Mit képzelsz magadról? Te utolsó féreg! Kelj ki a lányom ágyából most rögtön!
Sof erre már fel kelt.
-Anya te mi a szart ordibálsz ,korán reggel???
-Én nem úgy neveltelek ,hogy össze feküdj ,mindenféle jöttmenttel!
-Még is mire gondolsz?? Harryre? Ő nem mindenféle jöttmentt! Ő a szerelmem!!
-Egy gyilkos! Semmi más!!
-Az apja kényszerítette rá! És ,hogyha az is ,akkor rábasztál , mert én bukok a gyilkosokra is ! És mindenféle jöttmenttre ! Ugye anya?? Vagy nem emlékszel? Hmmm. Mondjuk Alfréd? Adam? Lukas? André? Vagy apa?? És még van képed azt mondani,hogy egy "kurva" vagyok?? Csak persze szakszavakkal mondod? Szánalmas vagy anya!
-Nyugodj meg kicsim.-suttogtam a fülébe.
Azt is tette. Az anyja ki ment a szobából,és el hagyta a házat.
-Olyan ideges lettem. -mondta lehajtott fejjel .
-Tudom,életem, de nem akarom,hogy miattam veszekedjetek,mert az nem jó.
-Harry! Anya nem tudja a teljes igazságot,hogy mi történt veled, és nem hallgatta volna meg. Csak a szavakkal tud dobálózni . Eddig én sem tudtam,hogy miért történt , és olyan lehettem mint ő, talán rosszabb.
De mostmár tudom , és melletted akarok maradni ,mindvégig,mert nagyon szeretlek.
-Én is nagyon szeretlek,hercegnőm.
A nyakát kis puszikkal hintettem be,lassan át tértem az ajkaira , közben a mellét maszíroztam. Ami egy halk nyögést váltott ki belőle.
A csókunk mélyebb lett , és az ő keze is vándorolni kezdett , a nemiszervem felé.
Simogatta , húzogatta, nagyon jó érzés .
Magamra húztam, mire a csípőjét el kezdte mozgatni. Már kő kemény vagyok odalent ,amit ő is érez.
Az övemmel bajlódott egy kicsit , majd le húzta rólam a nadrágot a boxerrel együtt.
Én ugyanezt tettem ,csak róla a pólót és a bugyit kellett. Már úszott a nedvben . Annyira izgató,hogy váltottam a helyzeten .
Én kerültem felé.
Próbálta fel nyomni a csípőjét, de le fogtam azt.
-Mit szeretnél , kicsim?
-Ah-zt ,hogy bennem legyél , teljesen.
-Teljesen?
-Igen.
A járatához igazítottam magam, majd lassan belé ereszkedtem.
Kitöltöttem őt, és ez annyira jó volt,hogy egyből el kezdtünk mozogni.
-Gyorsabban szeretném,Hazz.
-Nem lehet picim, most szeretkezünk.
Nyöszörgött alattam ,mert ha gyorsabbra váltanék akkor már biztos el mentünk volna.
Mélyebbeket löktem , így a két lábát a csípőm köré rakta.
Így még mélyebben lehettem benne.
Mindketten egyre szaporábban  vettük a levegőt .
-Sofia, közel vagy?
-Ihgen , é-n mindjárt.
-Majd szólok, hogy egyszerre menjünk el. Addig tartogasd.
-Ahh,ahh
-Mohst!
Teljes erőjéből , belém kapaszkodott , a hátamat pedig szétkarmolta.
-Ez annyira jó volt Harry.
-Ez volt a legjobb , Sofi . Ugye szeded a gyógyszert?
-Igen , szedem.
Ki húzódtam belőle , mellé feküdtem.
A karjaimmal magamhoz húztam , és újra álomra hajtottuk a fejünket.

****Ne haragudjatok ,kérlek****

Love is our destiny. (H.S)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora