Pojeb! Tak...właśnie powiedzieli na Menela znaczy zdziadusia nazywali go teraz tak,ponieważ ich oszukał.Nazywał się Janusz Biznesu i nie był taki biedny tylko udawał. Więc Miesiek i Basiek wyrzucili go z domu wyrzucając ubrania. Obrażeni na ludzkość poszli na chińsko-cygański targ. Niestety całą kase dali wcześniej Zdzia... znaczy Januszowi. I nie wiedzieli co mają teraz robić. Chcieli sobie też tam kupić wianuszki od cyganki. Nie zostało im nic innego do roboty oprócz żebrania. Poszli więc do metra zdjęli czapki i żebrali.

Po trzech godzinach żebrania "zarobili" trzy tysiące złotych. Szczęśliwi udali się na targ. Po 20 minutowej drogi byli na miejscu. Pierwsze co zobaczyli to wianuszki. Pobieglu z okrzykiem tarzana na stoisko.
- Psze pani za ile ten różowy wianuszek? - zapytał kujtujajnie Barsik.
- Za 1600 zł.
- Ooo... A my mamy tylko 3000 - i się popłakali.
- Ojj, już już... Nie płaczcie. Podaruje wam te dwieście złotych.
- Naprawdę?!
- Tak.
- Dziękujemy.
Bez namysłu założyli wianuszki. Były przepiękne. Oplatane pozłacaną wstążką. Zrobili sobie zdjęcie i wrzucili na BaMebooka. Z podpisem "Wianuszki za 3200 zł 😏💛"Uradowani udali się do domu. Na klatce schodowej poczuli smakowity zapach. Im bliżej bylu mieszkania tym bardziej było czuć niebiański zapach. Weszli jak do stodoły.
- Co to tak kurwa pachnie?! - krzyknął Masiek
- Hej koffanie - powiedziała Ewelka.
- Hej? - odpowiedział Miecho.
- Co to tak pachnie!? - odezwał sie Basiek.
- Cześć misiu - rzekła Helena.
- No hej. Odpowiedzcie nam!
- A to taka nasza niespodzianka - rzekła Ewelina i pocałowała Melodiego.
- Taka miła - potwierdziła Helenka i także pocałowała Barsa.
Weszli w głąb kuchni i zobaczyli gorące spaghetti. Usiedli jak świnie przy korycie i zjadli. Najedzeni..... POszLI Spać. A dziewczyny swoim chlopakom mówiły tylko "JEST JUŻ PUZYNO. IDŹ JUŻ SPAĆ".***
Pisałam to z pomocą musiekka i Zuzanki. Ostatnie dwa zdania są dla Zuzki i Natalci które wiedzą o co chodzi. Pozdrawiam wypowiedziane imiona 💙💙💙
CZYTASZ
Upośledzony BaM
MizahOczywiście to dla beki ;v. Dawno, dawno temu w 21w żył sobie Barszcz i jego przyjaciel Mielony. Byli oni gejami. Lecz ich dziewczyny o tym nie wiedziały.... Jak już to czytasz to zagłosuj na nią. 💚💛💙💜