Rozdział 1

302 8 1
                                    

Wybieraj odpowiedzi.Będą miały skutek na to co się wydarzy.T/I=Twoje imię

Właśnie wyszłaś z domu,bo śpieszyłaś się na spotkanie z przyjaciółką. Przemierzałaś ulicę szybkim tempem. Usłyszałaś odgłosy kroków.

Wybierz odpowiedź

A.Odwróciłaś się.
B.Nie zwróciłaś na to uwagi i biegłaś dalej.







A.Odwróciłaś się natychmiast.Zauważyłaś wysokiego,białowłosego chłopaka.







B.Niezważając uwagi na odgłosy dobiegające zza twoich pleców pobiegłaś dalej. Niestety nie zaszłaś za daleko,gdyż wywróciłaś się na kamieniu. Podszedł do ciebię pewien białowłosy chłopak.

Zależy to od litery,którą wybrałaś wcześniej.Wybierz teraz cyfrę.

A.
1.Zapytałaś się o jego imię.
2.Przedstawiłaś się.
3.Siedziałaś cicho.



B.
1.Próbowałaś wstać.
2.Kopnęłaś go.

A1.

-Jak masz na imię?-zapytałaś się.
-Jestem Vergil. A ty?
-Ja jestem T/I.
-Miło mi.
Nagle zza rogu pojawiły się demony. Jeden z nich chwycił cię mocno.
-Vergil!-krzyknęłaś.

A2
-Jestem T/I.Miło cię poznać panie...
-Vergil.Z tym panem to trochę przesadziłaś.-zaśmiał się.-Mam tylko 17 lat.
-Vergil?
-Tak?
-Zaprowadzisz mnie do parku,bo jest ciemno i się boję...
-Ech...okej...
Poszłaś z chłopakiem w stronę parku.Kiedy już byliście na miejscu Vergil odszedł a twoja koleżanka podeszła do ciebie.
-To twój chłopak?
-Nie.-zaśmiałaś się.

A3
Stałaś i uważnie przypatrywałaś się nieznajomemu. Chłopak spojrzał na ciebie krzywo.

-Co się tak gapisz?!
-A ty czemu za mną chodzisz stalkerze?!
-Nie szedłem!
-Nie wcale!
Uderzyłaś chłopaka i zaczęliście się bić.







B1
Próbowałaś się podnieść. Tajemniczy chłopak poddał ci rękę i pomógł wstać.
-Dzięki.
-Nie ma za co.Jestem Vergil.-uśmiechnął się.
-A ja T/I.
-Miło mi cię poznać.
-Ciebie również ale niestety muszę już iść.
-No dobra.
Pobiegłaś szybko do parku.


B2
Próbowałaś się podnieść. Niebieskooki podał ci rękę. Wykorzystałaś okazję i z całej siły kopnęłaś go tam gdzie słońce nie dochodzi.

-Powaliło cię?!-krzyknął.

Szybko uciekłaś przed mężczyzną.

Vergil May Smile |Reboot Vergil x reader PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz