Ece liseye başlayacaktı okula baslamasına daha 2 gün vardı ve okul formasını falan almıştı.Okul ilk günü babası bırakmıştı arabayla Ece gibi bi çok kişi vardı etrafa şaşkın şaşkın bakan ve sınıflara dağıldılar Ece sınıfa girdi ve Ereni gördü şaşırmıştı Eren herkesle o kadar samimiydiki herkesi tanıyodu Ece bi kızın yanına oturdu ve tanışmaya başladı derse girdi ve öğretmeniyle hemen samimi oldu.Yanındaki arkadaşının ismi ise Defneydi onla beraber kantine indiler kantinden tost alıp sınıfa çıkarken Erenı gördü Eren arkadaşlarıyla beraber kantine iniyorlardı Eren Ece omzuna çarptı Ece 'yavaş be'dedi.Eren bakmadı bile Ece ve Defne sınıfa girdiler.
Defne Eceye sordu:Ece Erenle senin aranda ne var?
Ece:Defne o benim eski sevgilimdi ben ondan ayrılmıştın o tekrardan sevgili olalım diye kaç kere demişi bana ama ben kabuk etmemiştim ve şuanda çok pişmanım.
Defne:Hmm.. Ece senin için üzüldüm ama nerden bilecektin onun bu kadar popüler olacağını😃
*&*&*&*&*&*&*&
Ece eve geldi Ecenin birde ablası var.Ablası hemen sordu nasıl geçti.
Ece:Abla Erende benimle aynı okula geliyor hatta aynı sınıftayız.
Ablası:eee ne yaptın!
Ece:abla bide okulda baya popüler biri sanki bu lisede bir daha okumuş gibi herkesi tanıyor.
Ablası:neyse bebeğim 1 ay geçsin sende kaynaşırsın seninde öyle arkadaşların olur.
*&*&*&*&*&*&*&*&*
Ece üstünü değiştirdi yemek yedi ve telefonunu aldı Defneyi aradı telefonda konustumtan sonra sosyal medyasında gezmeye başladı ve mesaj geldi.
-Selam tatlı kız
Ece şaşırmıştı ve isim yazmıyordu tekrardan mesaj geldi
-Ben senle aynı lisedeyim ve şimdilik isim söylemek istemiyorum
Ece mesaj attı:peki hangi sınıf tasın
Mesaj gelmedi Ece bekledi ama hala gelmedi acaba bilerekmi cevap vermiyo yoksa Eren bunu başka bi hesaptan oynatacakmıydı meramlı meraklı beklemeye başladı..
*&*&*&*&*&*&*&*&*&
Yarın oldu
Ece Defneyle buluşup okula beraber gittiler Ece Defneye anlattı dünkü olayı
Defne:Kanka bence o Eren ve seni başka bi hesaptan oynatacak
Ece kararsız kalmıştı belkide Eceden biri hoşlanmıştı.
Sınıfa girdiler Eren ve arkadaşları sırıtıyorlardı.Eren ecenin yanına geldi ve dediki
Eren:Ne oldu benden ayrıldığına çokmu pişmansın!!
Ece cevap veremedi sustu..
Defne:defol git burdan
Eren arkadaşlarının yanıma gitti.
Defne:kanka tamam takma sen bunu bekle bu oğlanı sana tekrar aşık edeceğiz söz veriyorum
Ece gülümsedi....
&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
İlk bölüm böyleydi ve öbür bölümde görüşmek üzere😇🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ PİŞMANLIK
Romance7.sınıfta sevgili olmuşlardı 8.sınıfta ayrıldılar ve aynı liseyi düşmüşlerdi erkek okulun popülerindendi kız acaba ona kendini geri affettirebilecekmiydi hikayemi okuyum ve görün.