Sunt Elisa, am 17 ani si privesc din perspectiva anilor trecuti si-mi aduc aminte cum a fost viata mea la 14 ani..Prima mea iubire, primul meu iubit, primul baiat la care am tinut..
Intr-o zi...Am iesit cu prietenele mele Vanesa si Alesia...Ele sunt adevaratele mele prietene...Cu toate ca unele persoane la 14 ani nu putem spune ca isi aleg cum trebuie persoanele din jurul sau, dar eu stiam/stiu si voi sti mereu ca am facut alegerea corecta sa le primesc in viata mea!
Iar noi suntem la un ansamblu de dansuri populare, iar Vanesa este la grupa mare, iar noi 2 la cea mijlocie pentru ca avem doar 14 ani si Vanesa
15..
In acea zi am mers sa ne plimbam prin orasul nostru mic, dar primitor..Atunci am dat de un baiat, caruia nu i-am dat deloc importanta...Am observat la un moment dat ca ma privea suspect, dar nici acestui detaliu nu i-am dat importanta..
Ne plimbam noi ce ne plimbam si de odata ni s-a facut foame la toate asa ca am mers sa mancam la pizzeria orasului..Acolo am dat din nou de acel baiat.Eu neavand experienta cu baietii si nestiind cum sa reactionez cand un baiat se uita la mine, nu i-am zis nimic..Fetele imi spuneau ca acel baiat se uita la mine, iar eu eram ingamfata si inabordabila ca de obicei..
Am mancat, iar apoi ne-am indreptat spre strada mea unde am stat acolo, am povestit si am mancat seminte..
Noi in fiecare vara, seara, stam in fata casei mele si vorbim pentru ca noaptea vorbim toate mai deschis..Este asa placut cand simti ca oamenii din jurul tau au incredere in tine, nu aveti idee!
La ora 02:10 noaptea am intrat in casa si mi-am aprins telefonul!Am intrat pe facebook, ca tot omul, si am vazut ca am primit o cerere de prietenie, era de la acel baiat simpatic care nu ma asteptam sa il mai vad in viata mea..
Cat timp am facut dus m-am tot gandit daca se poate ca prima persoana pe care sa o placi sa fie la prima vedere..Oare?Exista dragoste la prima vedere?Nici in momentul de fata nu stiu..
Am adormit cu numele lui in gand...Catalin... 🖤❤️🔥
YOU ARE READING
Capitol fără titlu 1
RomancePovestea mea de dragoste incepe in momentul in care, la 14 ani, ma tot intalneam intamplator cu un baiat care mi se pare unul ca oricare altul..Nu-l cunosteam..Dar.....