Bayılmışım.Uyandığımmda hastanedeydim.-Vampir hastanesi-Doktor Current bu olanların sebebinin gücüm olduğunu ve bunun sık sık olabileceğini söyledi.Zaten hastaneye beni Eric getirmişti.Çok hızlıydı.Ben de 30 dakika sonra uyanmıştım.Uyandığımda bütün arkadaşlarım oradaydı.Elena,Aron,Lisa Stefan ve Tolen...Elena gözlerimi açtığımı görünce hemen yanıma üsüştü.Olanları sormaya cesaret edememişti.Bu yüzden eve geçince soracaktı.Bunu gücümle anlamıştım elbette.Beni her zamanki gibi soru ağmuruna tutacaktı.
''Sonunda evdeyim'' diye bağırdım ve Jack'e sarıldım.Elena sorularını bitirene kadar mutfakta bir A + grubu kan buldum ve dişlerimi geçirdim.Sorularını soruyordu.
''Jace bir daha gelecek mi?Sen ona kızgın mısın?Onu hala seviyor musun?''
dedi Elena.Son soruyu sormamalıydı.Onu fırlattım.Sonra sakinledim.
''Gelebilir'' dedim.Sonra devam ettim.''Kızgın değilim,çok haklı.Hemde çok...''
Jack bizi dinliyordu.Hemen yanına gittim.Jack odama çıkmıştı.Gözlerinde öfke vardı.Hemen yanına gittim.Odama girdim.İçerden kapıyı kilitledim.Meraklı Elena bizi dinlemek için gelmişti.Kapıyı açtım ve onu gönderdim.Tekrar içeri girdim ve kapıyı kilitledim.
''Demek çok haklı'' dedi Jack
''Evet öyle''dedim bunun yüzünden kavga çıkıcaktı bunu biliyordum.O halde ben de başlatabilirim.
''Tamam.O zaman Jace ile Leon'un yasını tut.Hadi,neduruyorsun.'' dedi.
''Çok ileri gidiyorsun.Sadece haklı dedim.Çünkü benim kardeşime aynı şey yapılsa ben de aynı duyguları hissederdim ve bunu yapan kişiyi öldürürdüm.Parçalara ayırırdım.Ve bu yüzden haklı.'' dedim.
''Lütfen objektif düşün Erica.''
''Zaten objektif konuşuyorum.Taraf tuttuğum da yok.Jace konusu kapandı artık.''
''Belki Jace ile konuşmalıyım.'' ayağa kalktı...
''Lütfen otur''
''Avlanacağım''
''Bende geliyorum çünkü bir kurt daha avlamanı istemiyorum.Onun bir suçu yok.''
''Kurt avlamayacaktım zaten.''
''Bende geliyorum!''
''TAMAM GEL VE BANA GARDİYANLIK YAP.''
''GELECEKTİM ZATEN''
Çok hızlı çıktı.Ben düşmüştüm.Sonra beni kucağına aldı ve aşağı indirdi.Topallıyordum.-vampir hastanesinin bir nedeni var.vampirler de yaralanabilir-Hastaneye gittik.Bileğim burkulmuştu.Bir sürü ilaç.Doktor Current 1 ay yürümememi söylediğinde bir çığlık attım.
''Ama olamaz.Uçabileceğim değil mi?'' dedim.
''Tabi bu vampirlerin doğasında var.''dedi.
Artık hep uçacaktım.1 ay,uçmak,ben,avlanamamak...Çok fazlaydı.