Üniversiteye yeni başladım ve part time işimi ancak bulmuşken 4'ten sonra işime gidiyordum .
Calistigim yere genellikle ogrenciler geliyordu .Lise ya da üniversite cagindaki ogrenciler geliyordu ama birseyler benim dikkatimi cekmisti .Bir grup vardi ki hergun geliyordu .
Adinin Ji-Yong oldugunu ogrendigim surekli bana bakiyordu onlarla tanismamistim ama cok iyi bir insan oldugunu biliyordum . Ne var ki gozleri cok derin ve guzel bakiyordu . Neyse daha universite 1. Siniftayim bunlari dusunmek icin cok erken kendimi kaptirmamaliyim . İlk gelmeye basladiklari zaman onlarin siparislerini ben almiyordum ama onlarla akraniz galiba artik onlardan siparis alan ben olmustum . Masalarina ilk gittigim zaman kendimi tuhaf hissetmistim . Ona bakamamistim neden bilmiyorum ama utanmistim galiba onun da ayni sekilde olduguna eminim .
Artik her gun onlari gormeye alismistim . Ama onlar bugun gelmemislerdi . Acaba niye gelmediler diye dusunuyordum ve onlarin her zaman oturduklari masaya oturmustum . Masadaki vazodan bir gul almistim ve elimde onunla oynuyordum . her zaman saat 5'te gelirlerdi bir aksilik mi var diye dusunurken o ve ondan ayrilmayan iki arkadasiyla iceriye giris yapmislardi onlarin geldini hayir onun geldigini gorunce heyecenlanip ayaga kalkmistim ve gulu elimden birakivermistim .
Benim elimden biraktigimi gormus olsa gerek ki gulu eline aldi ve bende kalabilr mi diye sordu bende evet diye cevapliyiverdim. Zaten birkac gunde bir onlari degistiriyorduk. Bu sirada elindeki kalin kitaplardan birini aldi arasina koymak uzereyken tekrar kokladi . Gozleri o kadar guzel bakiyordu ki anlatamam. Gulunu kitabin arasina koyduktan sonra bana bakti bende saskin saskin ona bakiyordum. Ne diye ortada dikilirsin ki . Musterilerden biri bana carpmisti ve sakarligim her zaman ki gibi ust seviyelerdeydi.
Ben yerden kalkmaya calisirken musteri gitmisti bile insan bir ozur diler ya diye kucucuk bir isyandan sonra Ji-Yong un bana elini uzattigini gorunce yanaklarinin kizardini fark ettim. Sey gerek yok efendim ben kendim kalkarim desem de elimden tuttu ve kaldirdi hazir elinden tutmusken cikma teklifini de yapiyim dermiscesine Benimle Cikarmisin?dediginde sanki dunyada degilmisim gibi mal mal baktim cocuga evet mal mal baktim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Devamini isterseniz yorum yazabilirsiniz bir arkadas istemisti bu bolumu nasil ithaf edicegimi hala bilmiyorum bilen varsa bana ulassin lutfen. Bir de niye boyle ozurlu gibi yazdigimi merak eden varsa tabletimden yazdim klavyemi degistirdim sizin icin ama yazamadim gercekten bolumlerim genelde uzun oldugu icin o klavyeyle yazsam 10 saat falan surerdi . Bu yuzden gercekten uzgunum . Ozur dilerim 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡♥Benim Biasım ♥♡
Fiksi PenggemarBTS, GOT7 , ASTRO, UP10TİON , EXO , SEVENTEEN, MONSTAX, BAP, KARD VEEE DİLEDİĞİNİZ TÜM BİASLAR HAKKINDA HAYAL ET! ! ! ! ! ! ! ! !