Dünya uzay roketinde 5 Türk aya gönderilmek üzere seçildi. Kalkış zamanı gelmişti. Geri sayım başladı. Son, 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0. Dünya'dan yavaşça uzaklaşan kahramanlarımız aya varmayı sabırsızlıkla bekliyorlardı.
Ama ne yazık ki yakıtları çalışmıştım. Roketin kaptanı Cesur, hemen yedek yakıtları devreye soktu. Dengeleri düzelene kadar uzay boşluğunda kayboluyorlardı. Neyse ki, iyi bir kaptandı ve kontrolü hemen sağladı. Aya sırayla Meraklı, Savaşçı ve Cesur ayak basmışlardı.
Bilgili ve Korkağın görevi uzay gemisinde kaydetmek için bunları kaydetmek. Zaten Korkak da korkaktı, uzay gemisinde tescilli olarak kalmak onun işine gelmişti. Fakat uzay maceraları yeni başlıyordu.Kahramanlarımız tam aya Türk bayrağını dikeceklerdi ki Meraklının ayın karanlık tarafına doğru yürüdüğünü gördüler. Artık hepsi ayın karanlık tarafına geçmişti. Tabi ki Bilgili ve Korkak da inmişlerdi. Korkak bir önceki roket geri dönmek istiyordu.
Cesur: '' Korkmana gerek yok. ''
Korkak: '' Burası çok karanlık, uzaylılarla karşı karşıya gelebiliriz! ''
Meraklı: '' Ya, bırakın heyecanımızı yaşayalım. Hem aya ilk ayak basmış 5 Türküz biz. ''
Savaşçı:''Hadi, buradan giderelim boş konuşmayanı. ''
Meraklı: '' Tamam, geldim. ''
Kahramanlarımız aya Türk bayrağını dikmişlerdi ki Cesur hemen arayı ısıtmak istedi:
''Uzay gemisinde fotoğraf makinesi vardı. Bir fotoğraf çekilelim.''dedi.
Fotoğraflarını çekilmişlerdi ama fotoğrafta ayın karanlık yüzünde bir gariplik vardı. Bilgili korku içinde arkadaşlarına seslendi:
''Koşun, çabuk gelin!''
Arkadaşlarıda fotoğrafı incelerken bir gariplik olduğunu onaylamışlardı.
'Hepsi ayın en karanlık yerine gelmişti ki Korkak hemen gitmek istedi.
Cesur:''Bilgili, siz Korkak ile gemide kalın.''
Artık Korkak dışında herkes fotoğrafta eski püskü bir şey görmüştü. Bu eski bir uzay gemisiydi.
Hepsi birden meraklanmıştı, bu uzay gemisinin ayda ne işi vardı? O sırada Korkağında bulunduğu uzay gemileri gidiyordu. Artık Korkak dışında herkes ayda mahsur kalmıştı. Tabi Korkak da uzay gemisinin içinde mahsur kalmıştı. Artık ne yapacaklardı?
Meraklı ilk önce Bilgiliye:
''Bilgili, Korkak nerede, korkağı kimler kaçırdı ve sen nasıl kurtuldun?''
Bilgili:''Tamam, Korkağın nerede olduğunu bilmiyorum, Korkağı kaçıranların yüzünü görmedim ve ben o sırada sıkıldığım için aşağıya inmiştim.''
Meraklı sonra da Savaşçı'ya ne yapacaklarını sordu.
Savaşçı:''Şu uzay gemisini kullanalım.''
Cesur:''Evet, hemen binelim.''
Beraber gördükleri uzay gemisine bindiler.
Bilgili:''Belki Korkak haklıdır, Ay'da yani karanlık yüzünde uzaylılar vardır. Korkak acaba ne yapıyordur?''
Cesur:''Çalıştı Savaşçı!''
Artık uzaya doğru gidiyorlardı ki yakıtları çok azalmıştı. Cesur yedek yakıtları devreye sokacaktı ama yedek yakıt tuşunu bulamıyordu. Cesur bu konuyu Bilgiliye sordu.
Bilgili:''Cesur, bu uzay gemisi çok eski olduğu için yedek yakıt yok!''
Uzayda kaybolmuşlardı. Şanslarına çok hasar almadan bir gezegene düşmüşlerdi. Korkak ve uzay gemileri oradaydı ama düştükleri yer neresiydi?
Bilgili hemen Cesur'a ne yapacaklarını sordu. Savaşçı o sıra araya karıştı:
''İlerideki gezegen Dünya değil mi?''
Meraklı:''Orası Dünya ise Dünya'nın hemen sağındaki gezegen Mars. Yani arkadaşlar şuan Marstayız.''
Bilgili hemen atıldı:
''Uzaylıları gördüm, kaçın!''
Gerçekten karşılarında uzaylılar vardı. Dev robotlarını ve silahlarını hazırlamışlardı uzaylılar. Anlaşılan büyük bir savaş onları bekliyordu.
1.BÖLÜM SONU
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Acaba 2.bölümde onları neler bekliyordu? Bu uzaylı süresini yenip Korkağı kurtarabilecekler miydi? Takipte kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY YOLCULUĞU
Science FictionDünya uzay roketinde 5 Türk aya gönderilmek üzere seçilir. Ve bunların uzayda yaşadığı maceraları anlatır.