Part 16*

515 21 6
                                    

Pohled Harryho

Louis dovolal s Caroline. Jemu se ozve a mě ani neodepíše. Třeba mi vážně dala falešný číslo a už nechce, abych jí otravoval. „Tak Car je nemocná. Má teploty a zítra bude sama doma“ informoval mě Louis, když si dosedal na gauč. „Nemocná? Sama?“ nechápal jsem. „Jo nemocná. Bude sama, jelikož rodiče musí do práce a Penny má volno“ poznamenal a dál sledoval film, na který jsme se koukali, než mu zavolala.  Zabrněla mi noha. SMS. „Ahoj Harry, promiň, celý den jsem prospala… ano toto číslo je pravé. Car“ Zněla sms. Dala mi pravé. Na tváři mi to vykouzlilo úsměv. „Kdo ti píše?“ zeptal se Louis. „Ale nikdo“ pohodil jsem rukou. „Musel to být někdo, když ti vykouzlil takový úsměv“ zasmál se. Ignoroval jsem ho a dál se věnoval filmu.

Pohled Caroline

Ráno mě vzbudila máma se slovy: „Tady máš aspirin. Pořádně se prospi. Večer se už o tebe postarám. Vážně tu nemám zůstat s tebou?“ „Né mami, to je dobré. Snad dokážu celý den ležet v posteli“ vzala jsem si prášek a spolkla ho.  Zabořila jsme hlavu do polštáře a usnula.

Pohled Harryho

Je už kolem desáté. To by mohla být vzhůru. Vylezl jsem po stromě přímo na balkón. Zkusil jsem dveře a byly otevřené.  Vešel jsem do jejího pokoje a uviděl jí. Je tak krásná, i když spí. Ležela v posteli a pořád se převracela. Vyzul jsem si boty a vlezl za ní do postele. Jestli se vzbudí tak mě zabije. Ale já si prostě nemůžu pomoct. Musím být v její blízkosti. Dal jsem jí pusu do vlasů. Asi jsme to neměl dělat. Začla se probouzet.

Pohled Caroline

Ucítila jsme jemný tlak na hlavě. Otevřela jsme oči a uviděla Harryho. Prvně jsme se lekla, ale on klidně ležel dál. Asi to bude jen sen. Přitulila jsme se k němu. Trošku sebou cuknul, ale hned mi obětí oplatil. „Jak se cítíš?“ zeptal se. „Teď úžasně“ usmála jsem se na něj. „To jsem rád“ poznamenal a kouknul se mi do očí. Jeho oči se do těch mých vpíjely. Neudržela jsem se a přitiskla jsem své rty na ty jeho. Vypadal překvapeně, ale nebránil se. Pomalu si sedal a já se mu rozkročmo posadila na nohy. Líbali jsme se a já přidala i jazyk. Známy pocit tepla mě bodal vší silou všude, kam se mě Harry dotknul. Přisunul si mě ještě blíž k tělu. Hladil mi tváře, ruky, holé nohy. Když už chtěl zajet pod tričko, odtáhla jsem se. Ruku jsem mu položila na hruď a donutila jsem ho, si lehnout. Lehla jsme si vedle něho.  Přitulila jsem se k němu. „Nevíš, proč se mi o tobě zdá?“ zeptala jsem se ho.

Pohled Harryho

„Nevíš, proč se mi o tobě zdá?“ zeptala se s úsměvem na rtech. Co? Ona si myslí, že tohle všechno je jen sen. Ty bodavé pocity tepla, jen sen? Nemůžu ji říct, že to sen není. Nemůžu. Kdybych jí to řekl, vyhnala by mě odsud a to určitě. Musím hrát s ní. Nechci o ní v téhle situaci přijít. Vlastně se teď vůbec nemusím bát. Vše co udělám, tak si bude myslet, že je to jen sen. „Já, neovládám tvoje sny. Vadí ti, že se ti o mně zdá?“ Tu otázku jsem si nemohl odpustit. Je to skvělá příležitost, zjistit co si o mě myslí. „No, po pravdě sama nevím.“ Tak tuhle odpověď jsem, vážně slyšet nechtěl, ale pořád je to lepší než kdyby řekla, že jí to vadí. Když jí mám teď pod palcem, musím toho využít. Převrátil jsem jí na záda a začel jí líbat. Horko v mém těle se každým jejím dotykem zvyšovalo. Sjel jsem z jejich rtů a namířil si to krk. Líbal jsem jí a ona mě škrabkala na zádech. Nevydržím ten nápor emocí. Musím ji mít, ale né takhle. Vždyť když jsem s ní prožil jednu takovou chvíli, řekla, že nechce takové věci prožívat opilá a já ji zneužívám, když si myslí, že se jí to jenom zdá. Ale prostě nemůžu přestat. „Harry “ vzdychla, když jsem jí políbil těsně pod klíční kostí. Znělo to tak božsky. Chci, aby mé jméno řekla znovu a znovu. Harry! Okřikl jsem se v duchu a oddělal své rty od její kůže. Lehl jsem si vedle ní. Chvíli jsme jen tak mlčky leželi. Pak Car se smíchem pronesla: „Kdyby si nebyl jen sen, tak bych tě poprosila, jestli by si mi neudělal sendvič.“ Usmál jsem se. Přivinul jsem si jí k sobě. Po chvíli usnula. Vyprostil jsme se z jejího obětí, tak jak před tím. Sešel jsem po schodech a hledal kuchyň.  Mají to tu obrovské.  Našel jsem jí. HURÁ! Udělal jsem jeden sendvič se šunkou a sýrem. Donesl jsem jí ho a položil ho na noční stolek. Raději už bych měl jít. Může se znovu probudit anebo může přít někdo z její rodiny. Slezl jsem z balkónu a uvažoval o tom, jestli byl dobrý nápad ji takhle lhát. Ale její dotyky byly tak příjemné, jsem až příliš sobecký. Když řekla, že je to jenom sen. Byl jsem to zase já. Starý Harry, který nemá s holkami problém. Proč mi to dělá tak těžké.

Nová část:)) je tady i když nebyly splněné podmínky:) Ale nezvykejte si na to :)) Tka toto je moje 27 strana z Wordu.. (Jinak napsaných jich mám kolem 80 :D ) takže pokud budete plnit podmínky objeví se tu hned :)) Když nebudou splněné podmínky.. dám část až za týden :) Takže pro další část 12VOTE a to bez žertů :) Vím že to dokážete :) 

Happily and Unhappily  ♥  /POZASTAVENÁ!!/Kde žijí příběhy. Začni objevovat