Sonunda son sınıf olmuştum. Annemin bana seslenişi ile yataktan kalkıp kısa bir duş aldım. Siyah göbeği acık buluzumu ve siyah kot pantolonumu giydim ayağıma da siyah arkasi zımbali botlarımı geçirdim ve hafif bir makyaj yaptım. Kahvalti için merdivenlerden aşşağı indim ve annemin hazırlamış olduğu mükemmel kahvaltıya yumulmak üzere sofraya oturdum guzelce kahvaltimi ettikten sonra. Dışardan korna sesi geldi.
-Tamam ya tamam geliyorum bir kerede çalma şu kornayi.
-Söylenme Renk. Seni almaya geliyorlar ve senin su tavrına bak
Dışarı çıktığım da Aras ve Aden siyah BGünaydınmw nin içinde beni bekliyorlardi. Aras ve Aden benim en yakın arkadaşlarimdir onlardan başka kimseye guvenmem ve konuşmam.
Aden on koltuga kurulmustu hemen onu arkaya attim ve öne kuruldum.-Günaydın Gençler
-Günaydın bebegim
- Günaydin canim
-Renk bugunu bana unuttum demiceksin degil mi?
-Unutmadım yavrum Aras bizi bırakirsa cok daha güzel olur.
Sonunda okula vardık. Hemencecik sınıfımıza gittik. Eee bi havamiz vardi tabiki sınıfa cool bir sekilde giris yaptik ve Adenle biz öne Arasta arkamıza oturmuştu. Sınıfa fizikçi girdi. Bu kadına bayılıyordum çok güzel laf sokuyordu. Fizikci hemen baslamisti laf sokmaya.
- Sınıfta yeni yüzler gorüyorum. Kendini tanıtmayı düşünmüyormusun oglum?.
Sinif kahkahaya boğuldu. Ben hariç çünkü komik değil neden güliyim.
-Ihımm. Ben Poyraz Karademir. Istanbuldan geldim. Babam mühendis annem doktor. Başka birşeyi öğrenmenize gerek var mıydi hocam?
-Ukala şey otur.
Ne sanıyordu bu kendini ya ahmak. Burda herkesin bir durması gerektiği yer var benim bile.
Tenefus oldu sonunda bizimkiler kantine indi bende taktım kulakliğımı Yıldız Tilbenin Sarkıları eşliğinde kitap okumaya başladım. Tam kitaba dalmıştım ki kulaklığımı biri cekti. Soluma dönememle agzım açık kaldı.
Evet arkadaslar ilk bölüm bu kadar hergün bir bölüm yayinlıcam umarim seversiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR KIZ
ChickLitRENK ÖZDEMIR. EVET HERKESIN ADINI DUYDUGUN DA ÇEKİNDİĞİ KİŞİ KİMSEYE YÜZ VERMEYEN, HİÇ BIRSEYI UMURSAMAYAN RENK. BİRDE ONA ULAŞMAK ISTEYEN POYRAZ KARADEMIR. BAKALIM ONLARIN HAYATI NASIL OLACAK.