Bevezető

279 30 0
                                    

~~Pár hónappal ezelött~~

El sem hiszem...kiskorom óta álmodozom arról,hogy rapper legyek és most végre itt vagyok! Itt vagyok a Big Hit-nél! Végre itt az esély,hogy bizonyítsak!

- Lim Ni Neul!- hallottam a nevemet és bementem a terembe ahol 2 öltönyös ember ült kissé meglepődött arccal.- Elnézést de mi azthittük,hogy ön...- mondták látszólag elég kellemetlenül.

- Hogy koreai vagyok,semmi gond már megszoktam...Magyar vagyok,aki koreában született. Szóval koreai vagyok csak vér szerint nem.- mosolyogtam kínosan.

-Rendben. Szóval egy bandához szeretne csatlakozni,mint...rapper- ennél a szónál egy kisebb gúnyos mosoly lapult meg arcvonásaiban.- Kérem mutasson pár szöveget amit ön írt és örülnénk neki ha meg is hallgathatnánk pár sort. - komolyodott el.

Válaszul bólintottam és elővettem a táskámból a jegyzetfüzetem amit odaadtam a két férfinak.Belenéztek majd visszaadták,mire én csak értetlenül néztem.

- Köszönjük,hogy befáradt. Mostmár elmehet.- ezekre a szavakra teljesen lesokkoltam.

- De...hiszen még meg sem hallgattak...- hangom remegett a könnyeimet pedig sikerrel tartottam vissza.

- Nekünk ilyen szöveg nem kell és....egy NŐI rapper,ne nevetessen...Ráadásul nem is koreai.- vigyorgott a bal oldali szemüveges alak aki eddig meg sem szólalt.

Füzetemet felkapva rohantam ki a teremből és az épületből,ekkor sós könnyeim már arcomat áztatták.

-Rasszisták! Én...én úgy tudtam hogy más nemzetiségűeket is felvesznek...meg hogy lány vagyok. Mi olyan nevetséges ezen?! Egy lány nem rappelhet jól?! Meg sem hallgattak...-motyogtam egy padon ülve miközben még mindig sírtam.

- Hát itt vagy? Már mindenütt kerestelek! - hallottam meg anyukám hangját.- Ne aggódj,elköltözünk innen hogy soha többet ne kelljen látnod ezt az épületet. - Ugyanis nem titok,hogy ezzel az épülettel szemben laktam.

Ekkor kezdődött minden.
Megfogadtam,hogy soha többé nem rappelek.
Új házba költöztünk.
Új iskolába irattak.
Új emberekkel lettem körülvéve.
Minden új volt.

A Reményvesztett Rapper - Monsta X (Jooheon ff.) BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang