-Alice! Du-te sa cumperi paine!
-Dean!! Mama a zis sa te duci sa cumperi paine!
-Mama? Cine se duce dupa paine?
-Alice!
-Dar mama,eu merg mereu dupa paine!
-Alice,scumpo,esti mai mica. Si in plus,Dean munceste.
-Si ce treaba am eu cu munca lui? Nu eu l-am pus sa se angajeze.
-Eu mereu merg la magazin! E si randul lui!
-Alice are dreptate. Dean,du-te la magazin!
-Dar mama...Alice..-Nici un ''dar''. Hai,du-te!
Stai...mi-am adus aminte!
-Dean! Ma duc eu sa cumpar painea aia!
-De ce te-ai razgandit? Vrei sa-ti iei tigari?
-Cine?Eu?Noo. Nu ma cheama Dean sa fumez.
-Taci ma! Poate aude mama!
-Se mai intampla.-Daca ''se intampla'' sa auda asta,o sa ''se intample sa auda'' si de Jack-spune Dean cu o fata de prost.
-Bine. Tac. Acum hai ca plec.
-Te vezi cu el?
-Poate. Si poate da dracu sa afle mama,ca te ia naiba.
-Bine,gata ca mi-e frica.
Acum pot sa ma vad cu Jack. Yay. Salut. Sunt Alice si am 14 ani. Informatii pe scurt:Rap/Rock,Negru,Albastru,Mov,Verde,Desene animate,Filme,Seriale. Baiatul ala enervant de mai sus este fratele meu,Dean. Are 16 ani,dar degaba. Se comporta ca un copil de 2 ani. Nu ca eu as fi mai diferita.
Ce linistit e cartierul. Nu a mai fost asa pana acum. Cred ca il vad pe Jack.
-Jack! Hei!
-...
-J-Jack!NU!LASA-MA! Ce ai patit? Cce e cu fata ta? De ce nu vorbesti?
-...
-Jack! In ce te-ai transformat?!Gata cu glumele. Halloweeenul a trecut de mult! Inceteaza,ma sperii-spun in timp ce ma grabeam din ce in ce mai tare si incercam sa merg cu spatele.
Jack nu inceteaza. Iincerc sa imi dau seama ce se intampla. Pare sa nu fie el,dar are fata lui,hainele lui. Miroase ciudat. Tot nu imi dau seama ce e cu el. E un zombie? Nu,nu se poate,nu el. Dau sa fug,dar ma impiedic. La naiba cu pietrele astea! Oh,nu! Vine spre mine!
-DA-TE D E P E M I N E! A-CUM!
Fug,fug cat de repede pot. De ce e magazinul asa departe de casa? Inca e in spatele meu. Cum de fuge asa de repede? Doar e un zombie. Se pare ca nu totul e ca in desene. In sfarsit ajung acasa. Iintru. Incui usa.
-Mama,Dean! Ascundeti-va!
-Ce s-a intamplat?
-Ce e?-spune Dean cu o voce de ,,ce dracu mai vrea si asta''
-J-Jack e un zombie!
-Termina cu prostiile astea! Ai vazut prea multe filme,scumpo.
-Nu glumesc. Convinge-te. Priveste pe geam si spune-mi ca nu e adevarat.
-Alice...chiar e..ADEVARAT!? Repede,ascundeti-va!
-Nu putem sa ne ascundem undeva si sa stam acolo fara sa facem nimic!
-Ai dreptate! Unde ziceai ca ai tu curitele de cs cuparate de pe net?-In camera mea!Avea si tata un M4A4 in garaj. Mama,du-te sa iei arma tatei,eu si Alice luam cutitele. Am noroc ca sunt ascutite.
Ne-am intors cu totii in bucatarie. Mama a adus arma,iar noi ama adus cutitele. Am vazut filme,muulte filme horror despre zombie si stiu sa ma descurc. Mai ales ca fratele meu se pregatea de la 10 ani de apocalipsa zombie. Dean a tras in Jack de mai multe ori,dar degeaba,nu murea. Am inceput sa plang. Mama incerca sa ma calmeze,iar Dean tipa ca un disperat sa tac dracului din gura.
-Oh,vai Dean. Dar cine este in stanga lui Jack? Este chiar Chris. Na poftim acum incepe tu sa plangi. Oricum era o curva.
-Alice,vorbeste frumos!
-Ce? Spuneam doar adevarul..
-Gata! L-am omorat,din nou.
-Cum?
-L-am impuscat in cap.
-Perfect,acum stim ce sa facem. Bun,deci sa luam atitudine. Mama,eu sunt obisnuita cu chestiile horror,doar ma stii. Acum,sa nu iti fie frica. Suna-l pe tata.
-Bine,sefa-si a zambit
-DIN PRESPECTIVA MAMEI-
*convorbire telefonica*
-Haide,haide. Raspunde
-Alo?
-Negan,dragule,prietenul lui Alice s-a transformat intr-un zombie. A urmarit-o pe Alice pana acasa,iar Dean l-a omorat impuscandu-l in cap cu arma ta.
-Care prieten?
-Nu e timp de asta!
-Si la mine colegii de munca se comporta ciudat. Si este un murios insuportabil de moarte aici. Am plecat imediat. Sunt pe drum spre casa
-Sa ai grija,se pare ca si colegilor tai li s-a intamplat ce a patit si Jack. Du-te si ia o arma prima data. Si nu uita,capul e tinta.
-Bine,pa. Aveti grija de voi!
-Si tu de tine,pa!
-DIN PRESPECTIVA LUI ALICE-
-Mama! Ai vorbit cu tata?
-Da. Si la el la munca s-au transformat colegii lui in zombie.
-Eu v-am spus. Acesta este inceputul Apocalipsei. Trebuie sa ne echipam.
KILL OR BE KILLED
YOU ARE READING
The Walking Dead-Un Nou Inceput
HorrorSalut!Sunt Alice si incerc sa supravietuiesc apocalipsei cu fratele meu,Dean.