MYSTERY THE DOLL SEX S2
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 4selepas mereka siap makan ,kevince terus duduk diruang tamu.Jen dan baby mengemas meja makan,dan mencuci piring.Kelvince yang sedang duduk2 tengok TV diruang tamu itu terkejut apabila lampu terpadam..keadaan sekeliling menjadi gelap gelita .
Melbin....awak pergi mana ?? (tangan muncul dari belakang dan memeluk kelvince).
eh,who r you???!! lepas kan i !!! ( muka terperanjat) .
melbin...awak cakap apa ni??awak tak kenal saya ?? (terus berada dihadapan kelvince).
u siapa???? ( cuba berdiri)
perempuan itu terus menolak melbin dan wajah betukar wajah menjadi buruk dan berbau busuk..
arrrrgggggggggg!!!!!!! tidakkkk !! tidak!!
kelvince!! kelvince! hey bangun!! uu..uu..u mimpi apa?? haha(baby ketawa2)
kelvince membuka mata dan melihat baby dihadapan dia ketawa2 dan dia terus berdiri mendekati jen ..dia memeluk jen .kerana dia masih trauma akan kejadian dibilik sebelum makan malam.
its okey,I'm here dear..what happen?? (memeluk kelvince) .
u..i rasa rumah ni berhantu...u dengan lagi satu wanita itu memanggil nama bapak i ,u wajah yang busuk dan buruk..(memeluk jen sambil meluah) .
tapi jen hanya berdiam sahaja..
uu...uu..u dengar tak?? kata kelvince ..uuu!! dengar tak!!
badan jen semakin lama semakin bertukar menjadi sejuk..
uu!! badan u sejuk! u tak apa2???
kelvince melepaskan pelukan dia..dan melihat jen bertukar menjadi seorang wanita berpakaian buruk dengan wajah yang buruk.Kemudian kelvince berundur kebelakang selangkah..
hehehehe...baby dibelakang kelvince ,dengan senyuman yang lebar sehingga ketelinga dan menampakkan setiap inci giginya..dengan mulut berbau bangkai.
bluakk!! bluakk!! baby !! u makan apa...??ee busuk!!
kelvince memaling kebelakang ..kepala baby berpusing dua kali ..dan badan membongkok kebelakang..baby menarik kepalanya sehingga terputus .darah keluar memercik diatas lantai ,kelvince berlari kedapur kerana baby dan jen tidak seperti manusia .
kelvinceeeeeeeee ,,suara itu semakin dekat didapur....kelvince cuba berlari lagi tetapi nikali kakinya ditahan oleh baby dan menjilat kaki kelvince dengan lidah yang panjang ..mulut yang lebar sehingga ketelinganya.
tidak!! jangan dangan iiiii!!! tepiiii!! pergiii jauh dari iii!!! pergiii pergiii...
jen muncul dari atas siling dan berjalan seperti seekor katak..lehernya memanjang sehingga kepalanya menghadap kelvince...
pergiii......hentii kannnnn!!!!!!!!!
bashhhhhhhhhhh!!! air dimuka kelvince jen dan baby menyiram kelvince yang sedang meracau-racau tertidur diruang tamu.
dear!!! darling!! (jen dan baby serentak memanggil kelvince).
kelvince sangkakan kejadian dalam mimpi..dia melihat jen dan baby seperti ternampak hantu.Kemudian dia berlari..menguncikan diri di dalam bilik stor..Jen dan baby mengejar dan memanggil nama kelvince..
dear...open the door dear??tokktokkktok!
darling!! what happened? tell me please!! toktoktok!!
kelvince berdiri dibelakang pintu dan membiarkan mereka mengetuk pintu,kemudian kelvince membuka lampu stor itu.
toktoktok!!! kelvince!!! buka pintu ni!!
pergiii kamu dua!! pergi!!!
kelvince ,dear bawa bincang boleh tak..plse jangan macam ni!
tidak!! besok saja kita bincang!! jangan ganggu saya! awak berdua kena faham!
mereka merasa hairan bila masa kelvince memanggil dirinya saya ,dan awak ..
jen dah lah esok saja kita brdua cakap .bagi dia masa k.(baby memberi isyarat untuk pergi berehat bersama).
kelvince membuka lampu dan melihat kotak kayu yang besar ,empat segi panjang seperti keranda lebarnya.kemudian dia cuba untuk membuka kotak itu ,tetapi tidak dapat dibuka..dia terpaksa cari benda yang berat dan tajam untuk mencungkil kotak kayu tersebut.
Selepas dia dapat membuka kotak kayu itu dia membuka segala plastic yang membalut barang itu..alangkah terkejutnya kelvince apabila melihat doll serupa dengan seorang manusia.
嗨,你好~ 我名字叫做娃娃 (hi,nama saya doll)
kelvince melihat doll tetapi tidak difaham apa yang doll cuba cakap seperti robot,dan kelvince tersenyum lebar kerana doll tidak berpakaian biar pn sehelai baju .Dan membuat dia tidak tertahan kerana doll begitu mengairahkan.
kelvince meletakkan doll diatas lantai dan dia tidur sebelah bersama doll.
bersambung ....
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX S2 (COMPLETED)
Horrorsambungan daripada mystery the doll sex musim satu