Middagen

1.1K 44 0
                                    

"Vi skal være der om en time!" roper Niall nedenifra

"Jada!!" Roper jeg på vei inn i dusjen. Jeg dusjer på 10 minutter. Jeg tar på deodorant og sminker meg med; pudder, rouge, øyenskygge, maskara, eyeliner og lipgloss. Og tar på en trang hvit bukse og en sort singlet som er veldig løs og ganske gjennomsiktig, og jeg tar på en sort blonde bh.

Det er en halvtime til vi skal være der så vi drar om 20 min!

"Du er nydelig som alltid!" sier Niall til meg, og kysser meg.

"Takk, kjekken!" sier jeg når vi kysset ferdig.

Jeg tar en banan og vi går ut.

"Hva om 'One Direction' blir splittet opp" sier jeg halvt til meg selv.

"Det skjer ikke!" sier Niall og jeg skvetter til.

"Hva?" spør han npr han ser reaksjonen min.

"Ikke noe! Jeg bare glemte at du var her!" sier jeg stille og et lite fnis unnslipper leppene mine.

"Du er så søt!" Sier han og kysser meg.

Når vi kommer fram står Perrie og Zayn utenfor.

•~Zayn's POV~•

Jeg gleder meg til å fortelle gutta at Perrie og jeg skal gifte oss nese uke. De vet at vi er forlåvet og sånt, men vi fant ut at vi skal gifte oss på torsdag, i forrige uke. Jeg elsker henne og jeg kan ikke gi slipp på henne. Vi hår bort til døra og ringer på.

"Jeg elsker deg!" sier jeg og kysser henne lett på munnen.

"Elsker deg og!" sier hun

Jeg ser at Niall og Lexi går ut av bilen og kommer hitover. Det ser ut som at de har det koselig. Jeg er glad på Niall's vegne. Han holder alltid kjærestene sine ute av offentligheten, men jeg tror at han skal fortelle om henne til verden snart. Han er flink til å ikke offentliggjøre folk!

"Hei bro!" roper Niall til meg og kommer løpende mot meg og Perrie.

"halla!" roper jeg tilbake og gir han en gutteklem, og han klemmer Perrie. Lexi kommer bort og klemmer meg og hun klemmer Perrie ganske lenge egentlig!

"Jeg har savnet deg! det er så lenge siden vi så hverandre sist!" sier Lexi

"Ja ikke sant!" sier Perrie glad.

"Hva!? Ikke stirr!" sier Lexi og ler når hun ser at jeg og Niall ser på dem. Alle begynner å le og Elanor kommer å åpner døren for oss.

"Hva skjer her a?" spør hun og ler litt selv.

"ikke noe!" sier jeg og klemmer henne. Og så gjør alle de andre det også.

Harry, Liam, Sophia og Louis har allerede kommet.

"Heei!" roper Sophia til oss.

"Hei!" roper vi alle som kom i kor tilbake.

Vi setter oss for å spise.

Jeg plinger på glasset meg kniven, og reiser meg opp.

"Jeg ville bare si at" jeg kremter og renser halsen. "Jeg og Perrie skal gifte oss på torsdag neste uke, på torsdag!" sier jeg og smiler med sommerfugler i magen. Jeg ser at Lexi ser bort på Niall med bekymring i øynene sine. Og Niall ser på henne tilbake. Håper ikke at de skulle si noe som jeg nå ødela.

"Wooo!!! Gratulerer!!" roper og klapper alle i kor.

Vi spiser opp sushien og sitter og snakker litt.

Lexi får en melding, hun tar opp tlfen og leser den. Jeg ser at hun får tårer i øynene og løper i retning av badet.

•~Lexi's POV~•

Jeg tar opp tlfen og leser meldingen.

'Skjult nummer'

'Det er bra at du nyter livet før det tar slutt. Når barnet kommer blir du nok redd, fustrert, lei osv... Og du skulle ønske at du aldri fikk barnet. Lykke til. Xx ☣'

Hvem kan gjøre noe sånt!? Og enda verre, det er bare Niall, Marchia og jeg som vet om barnet! Og jeg har kjent Marchia kjempelenge så det kan ikke være henne. Hva skal vi gjøre?! Jeg løper utpå badet med tårer i øynene. Jeg hører en stol bli dratt ut og fottrinn komme etter meg. Jeg løper ut på badet og Niall kommer inn og låser døren.

"Hva skjedde der?" spør han.

Jeg holder tlfen forran han og han blir stor i øynene.

"Hvem faen kan gjøre noe sånt!?" spør han sint.

"Det er bare du, Marchia og jeg som vet om babyen." sier jeg og det renner en tåre fra øynene mine.

"Louis kan spore opp hvor meldinger kommer fra!" sier Niall lurt

"Men da må han se meldingen! Må han ikke?" Spør jeg usikkert.

"Jo..." sier Niall som om det var en lite gjennomtengt idé.

"Men er det så farlig? vi skal jo uansett si det idag!" sier Niall glad igjen.

"Men jeg vil ikke stjele oppmerksomheten fra Zayn og Perrie!" sier jeg som om han ikke forstår en ting.

"De vil sikkert forstå!" sier Niall og prøver å holde humøret mitt oppe.

"Kan du si det?" spør jeg med valpeøyne.

"Seff babe!" sier han.

Vi går ut igjen og jeg har tørket øynene mine. Jeg er veldig heldig så man ser ikke om jeg har grått fordi jeg blir ikke rød i fjeset eller rundt øynene. Vi setter oss ned og etter en stund så plinger Niall på glasset og reiser seg opp.

"Dette er virkelig ikke for å stjele oppmerksomheten til Zayn og Perrie, men Lexi og jeg skal få en liten baby!" han forteller litt om meldingen og Louis sier at han kan spore den opp.

"Meldingen kommer fra London, men adressen er beskyttet så jeg kan dessverre ikke se noe mer!" sier han trist etter å ha lett i en halvtime/time forgjeves.

"Men det skumle er at de eneste som vet det er oss og Marchia, legen min!" sier jeg redd og frustrert.

"La oss tenke på noe annent nå!" sier Niall.

Vi koser oss og snakker hele kvenden, før vi til slutt ser en film som jeg ikke vet hva heter.

"Det var egentlig en ganske koselig kveld, til tross for den meldingen." sier jeg gør vi sovner i sengen hjemme.

"Enig!" sier han og så slukner vi.

_________________________________

Hva synes dere? sorry at det tar litt lang tid å oppdatere! Jeg har et liv utenom med skole og stuff!

Takk for at dere leser!💖

Xxx Sophie

New family, New lifeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon