Senin Var Ya Ben...

1.9K 78 10
                                    

Mitch saçlarını düzeltirken nefes almaya çalıştı. Jack geleceği için bu kadar heyecanlanmak aptalcaydı ama bir yandan da kalbi göğüs kafesini delicek gibiydi. Alt tarafı arkadaşça bir buluşmaydı. Sakin olmalıydı. Derin bir nefes aldı ve telefonunu alıp aşağıya indi. Bu sırada annesinin biriyle konuştuğunu duydu.

- Mitch şimdi gelir. Nedendir bilinmez pek bir heyecanlı...

Tanıdık bir gülüş duyduğunda kıpkırmızı oldu.

- Eminim gideceğimiz eğlence parkı yüzündendir, duyduğuma göre çok büyükmüş...

Mitch dudağını dişleyerek içeri girdi.

- Anneee, niye beni çağırmadın?

Jack gülümseyerek oturduğu yerden kalktı. Kadın hafifçe güldü.

-Arkadaşınla tanışmak istedim...

Mitch hemen Jack'i kolundan tutup kapıya sürükledi.

- Hoşçakal anne...

Bir yanıt beklemeden dışarı çıktı. Jack güldü.

- Bu ne acele?

Mitch iç çekti.

- Hadi gidelim...

Jack sırıtarak Mitch'in koluna girdi. Mitch bir an ondan kurtulacaktı ki vazgeçerek Jack'le beraber yürümeye başladı...

Jeff somurtarak televizyon kanallarını değiştirdi. Grey neredeyse 6 saattir ortada yoktu ve Jeff endişeleniyordu. Yarasıda acıyordu ve Scarlett neredeyse her saat başı arayıp onun iyi olup olmadığını ve elbette Grey'i soruyordu. Jeff evde oturmaktan sıkılmıştı ama yapabileceği pek bir şey yoktu. O suikastçi karnını fena deşmişti. Jack'in bir randevusu vardı. Yani öyle heyecanla gitmesinden randevu olduğunu sanıyordu. Rave okulundaydı. Jane'de içerde kendi işleriyle meşguldü. Jeff sıkıntıyla iç çekti aptal televizyonda İspanyol pembe dizileri ve Ophrah'tan başka bir şey yoktu. Sabah Dr.Oz Show vardı gerçi. Aman çok lazım. Jeff o suikastçiye tek bir şey söyleyecekti: GO TO SLEEP...

Scarlett telefonunu çıkarıp Jeff'in numarasını çevirdi. Telefon direk açıldı.

"Gelmedi, ben iyiyim, artık arama yeter!"

Scarlett iç çekti.

"Senin için ve Grey için endişeleniyorum tamam mı? Ikinizde benim yüzümden yaralandınız!"

Hattın diğer ucundan bir homurdanma geldi. Sonra Jeff iç çekti.

" Okul çıkışında direk buraya gel. Şu anda suikastçilerle kapışacak durumda değilim. Ve kimseyle yanlız kalma, tamam mı?"

Scarlett yüzünü buruşturdu.

" Tamam. Sonra görüşürüz..."

Jeff bir veda mırıldanıp kapadı. Scarlett oflayarak sınıfına geri döndü. Jeff ve Grey'in durumu onu geriyordu. O suikastçi olmasaydı bunlar olmayacaktı. Ya da o olmasaydı. Emin değildi. Somurtarak sınıfa girdiğinde gördüğü manzarayla kalakaldı. O... Piç ... Onun... Sırasında...Oturuyordu! Scarlett ona bakarken hemen yanında duran ve tek arkadaşı olan Eva'nın tükenmez kalemini kaptığı gibi sinirle o PİÇİN eline sapladı. Çocuk bir an donakaldı sonra ise histerik bir biçimde elindeki kaleme bakmaya başladı.

- SENİ KAHROLASI! NASIL BURAYA GELİRSİN!?

Çocuk sakince ayağa kalkıp yumruklarını sıkmış Scarlett'a döndü.

- Genellikle kadınlara vurmam, özelliklede senin gibi güzel olanlarına ama elime KALEM saplamak çok fazla!

Çocuk ona bir yumruk savururken Scarlett geri çekilerek savuşturdu. Sonra hızla çocuğun karnına bir yumruk geçirdi. Çocuk  geriledi ama bu sırada Scarlett'ın karnına bir tekme geçirdi ve Scarlett adeta uçarak kapının yanına düştü. Sinirle ayağa kalkarken resmen dehşet verici görünüyordu. Hızla çocuğa doğru koştu ve sıralardan birinden destek alarak çocuğun tam suratına bir uçan tekme attı. Çocuk yere yığılırken gidip yakasına yapıştı. 

- Söylesene kahrolası suikastçi bozuntusu, burada ne halt yiyorsun?

Çocuk resmen pert olmuş halde Scarlett'a baktı.

- Seni öldürmek için zaman kollamam lazımdı ama... Sandığımdan zor olacak gibi...

Scarlett sinirle çocuğu bir tarafa fırlattı. Sonrada çantasını aldığı gibi sınıftan çıktı. Sinirle hızlı adımlarla okuldan çıkarken dişlerini sıkmıştı...

Jeff kapı çalınca homurdanarak ayaklandı ve göz deliğinden baktığında Scarlett'ı görünce şaşırarak kapıyı açtı.

- Scarlett?

Scarlett dişleri sıkılı halde içeri girdi.

- Berbat görünüyorsun Jeff...

Çantasını bir köşeye fırlatırken sinirden köpürüyor gibiydi. Jeff kollarını göğsünde bağladı.

- Niye bu kadar sinirlisin?

Scarlett hırsla koltuğu tekmeledi.

-O piç suikastçi sınıfıma geldi!

Jeff telaşla Scarlett'ı inceledi.

- Sana bir şey yaptımı?

Scarlett kulağa dengesizce gelen bir kahkaha attı.

- O piç bana bir şey yapamadı. Ama şimdi farkettimde onu daha çok tekmelemeliydim!

Jeff gözlerini kırpıştırdı.

- Pardon,  onu daha çok mu tekmelemeliydin? Ne yaptın ki ona?

Scarlett sırıtarak parmaklarını kıtlattı. 

- Eline bir kalem saplayıp, pestili çıkana kadar dövdüm...

Jeff 'yok artık' bakışları attı.  

- İçinde bir kaplan varmış kızıl kafa...

İç çekerek oturdu. Yarası acıyordu...

Ahoy! Nasılsınız gençeler? Beni özlediniz mi? Sınav haftam saolsun her zaman ki aktivliğim yoktu bu aralar. Sınavlar resmen bana tecavüz etti. Bende Scarlett'ın gizli yüzünü göstereyim dedim. Neyse cancağızlar, ne yapıyorsunuz? Bana fikirlerinizi söyleyin. Bu arada hepinize bu kadar destekçi olduğunuz için teşekkürler özellikle Hanna-chan ve @bitchamelon'a sevgilerimle. Ama hala onlar benim kocalarım, uzayın -.- Neyse multiplayerda Scarlett var. Sonraki bölümde görüşmek üzere...

XOXO

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin