Miután alaposan kikockultuk magunkat Sophiánál, egy ölelés társaságában elköszöntem tőle és hazaindultam. Már esteledett , a naplemente épphogy látszott. Mikor hazaértem, teljes közömbösséggel zsebre vágtam a kezem,hogy előkotorjam a kulcsomat és kinyissam az ajtót.Miután eme akciómat sikerrel zártam, beköszöntem anyáékhoz a nappaliba, akik épp a híradót nézték. Pontosabban időjárás-jelentést,ahol beszámoltak egy hatalmas zivatarról a hét folyamán. Azt nem hallottam,hogy melyik napon,mert már a megvásárolt képregényen járt az eszem.
Miután elolvastam, a többi képregényhez tettem,pontosabban a Pókember sztorik közé. Levedlettem aznapi ruháimat, felvettem a pizsamámat és lefeküdtem aludni. A következő napon gondolkodtam... talán most valami maradandót sikerül alkotnom....
MÁSNAP
6óra 30perc
Ugyanazon monoton reggeli rutin vette kezdetét. Mosakodás-->reggeli-->busz után rohanás.
-Baszki! Néha azért lehetnék gyorsabb- gondoltam lihegve.
Mikor besétáltam az osztályba, gondolataim hirtelen elkalandoztak,mert megláttam a titkos szerelmemet Stacy-t. Hirtelen felindulásból az az ötletem támadt,hogy mivel közeledik a 8.év vége, ezért elhívom randira, hátha igent mondd.
SZÜNETBEN
Sophia állt mellettem és a vállamat masszírozta, ahogy azt a bokszolós filmekben szokás. Beavattam a zseniális tervembe és azóta nem is szál le a témáról.
-Menni fog!-Biztatott.
-Jólvan na! Egyszer élünk!- kihúztam magam és nekiindultam. Odamentem ahhoz a társasághoz,aminek Stacy oszlopos tagja volt.
-Szia Stacy!-köszöntem rá- Beszélhetnénk négy szem közt?-kérdeztem tőle,és intettem a kezemmel,hogy jöjjön arréb.
-Na mondd,mit szeretnél?-kérdezte kedvesen.
-Csak meg akartam kérdezni,hogy nincs-e kedved eljönni velem valahova?-kérdeztem.
-Persze! Miért ne?-válaszolta mosolyogva.
-Fantasztikus! holnap délután ötkor a tónál?-tettem fel a következő kérdést.
-Rendben van. Ott találkozunk! Csak el ne késs, ahogy szoktál!-Mondta nevetve,majd visszatért baráti körébe.
Miközben visszasétáltam Sophiahoz a levegőbe bokszoltam.
-Na, ma sikerült valami maradandót tenni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Felgyorsulva
PertualanganEgy átlagos srác, egy átlagos élet. Ám egy nap ez megváltozik, egy baleset amely örökre megváltoztatja a fiatal fiú életét.....