In Her Memory...

87 4 6
                                    

Capitolul I

*DIN PERSPECTIVA JOANNEI*

Ştiţi senzaţia aia când placi pe cineva dar nu poţi să-i spui de teama unui refuz nu prea plăcut? Mda... O ştiu eu foarte bine.

Mă cheamă Joanna, dar prietenii îmi spun Jo. Am 17 ani, îmi place să cânt la chitară şi să mă plimb cu rolele. Am o soră pe nume Deana, cu 4 ani mai mică decât mine. 

Mama s-a mutat în Chicago pentru un loc de muncă mai bun, iar eu cu Deana (împreună cu bunicii) am rămas în Detroit pentru a ne continua şcoala.

Îmi este foarte dor de tata, care este marinar şi pleacă de acasă câte un an sau doi. Îmi aduc aminte când venea acasă cu preambalate şi cu eclere pentru mine şi Deana. Ne băteam pe ele, parcă eram nesătule.În fine... Să trecem la subiect.

În prima zi de liceu:

- Joanna !

- Catherine ! am spus eu.

*Catherine este bae-ul (aşa ne zicem în loc de cele mai bune prietene/babe) meu, suntem colege din clasa I, dar vorbim din clasa a V-a. Suntem ca surorile, ne înţelegem super şi parcă gândim cu aceeaşi minte*

- Ce faci? Văd că ai mai slăbit! Te-ai ţinut de dietă, aşa-i? spuse Cathy.

- Fac foarte bine, mi-a trecut depresia, deci da, m-am ţinut de dietă. Tu ce faci? Ai rezolvat cu ''ştii tu cine'' ? am spus eu.

- Doar ştii părerea mea despre relaţii... Este mai bine singură, spuse Cathy.

- Aceeaşi Catherine pe care o ştiu ! am spus eu, îmbrăţişând-o.

După ce am vorbit puţin despre ce am făcut în vara care trecuse, am auzit un ţipăt din spate să fim atenţi cu toţii.

- Bună ziua, dragii mei ! Mă numesc Darwin Clark, noul director.

*De aici s-a rupt firul. După ce au auzit numele, toţi au început să vorbească. Nu le păsa*

- Ai auzit? Avem un nou director, spuse Cathy.

- Mda... Sper să fie unul bun.

După câteva momente am intrat în clasă. Toţi eram transpiraţi din cauza căldurii de afară. Diriginta ne-a aşteptat pe toţi cu un zâmbet larg pe buze.

- Frank ! Dean ! Austin ! ...

... aşa până au intrat toţi pe uşă.

Am mai stat puţin de vorbă despre anul care urma să ne dea bătăi de cap: examene, teste, olimpiade cu miile şi multe altele.

- Doamna dirigintă, am spus eu, am auzit că avem un nou director.

- Da, este un director mai modern, deci să nu vă faceţi probleme, a spus diriginta.

- I-auzi, un director modern, ce zici, Jo ? spuse Cathy în bătaie de joc.

- Auzi... Taci !

În sfârşit putem pleca acasă. Ne-am luat genţile, am dat florile dirigintei şi am plecat.

- Jo, ai vrea să treci pe la mine? Sunt singură şi n-am ce face.

- Păi... OK. Poate ieşim p-afară.

- Trebuie să îşi fac cunoştinţă cu noul meu vecin, îl cheamă Alexander ! spuse Cathy încântată.

- Ooo, văd că te-ai gândit la toate !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 27, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In Her Memory...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum