,,A co ostatní?" houkl na Megatrona Optimus. Megatron se zastavil a pohlédl na Arachnidu, která si mnula ruce.
,,Ti jsou tvoji, Arachnido." Optimovi se znovu rozbušila Jiskra. Co s nimi bude?
,,Děkuji, můj pane." poklonila se. Decepticoni Optima hrubě vtáhli na nohy a s kanóny připravenými ho dostrkali až na vstupní plošinu. Optimus se přitom díval na Arcee, která měla v očích strach. Když se za nimi plošina zavřela, Optimovi se naskytl pohled na dlouhou chabě osvětlenou chodbu.
,,Moc se to tady nezměnilo." řekl. Megatron sevřel ruce v pěst a zaskřípal zuby.
,,Knockout z něj dostane, co chceme vědět." zavrčel.
,,Odvedu ho tam sám." vzal Optima za spoutané ruce a přitáhl si ho k sobě. Namířil mu dělem na záda a tlačil ho kupředu.
,,Jeden podezřelý pohyb a je po tobě." varoval ho.
,,Myslíš, že nedokážu utéct? Minule jsem to taky zvládl, a to jsem nebyl sám." popichoval ho Optimus.
,,Tady zahni." zahli doleva a před nimi se objevily velké kovové dveře. Megatron je otevřel a Optimus se ocitl v rozlehlé místnosti plné nástrojů. A zády k nim stál otočený Knockout.
,,Knockoute!" zavolal na něj Megatron. Knockout se otočil a usmál se, když spatřil Optima v poutech.
,,Takže Prime? Uvidíme, co z něj vymaníme." připoutali Optima na jeden ze stolů.
,,Nic vám neřeknu. I kdyby to mělo znamenat mojí smrt." zasyčel Optimus. Megatron se zasmál.
,,Jen počkej až poznáš naše metody." podíval se na Knockouta.
,,Přenos vědomí, pane?"
,,Ne. Na to je tady náš host imunní. Umí zatajit všechno, co by nechtěl, abychom věděli." to byla pravda. Optimus to uměl. Byla to jedna z těch věcí, které uměl on a Megatron ne.
,,Uchýlil bych se k něčemu bolestivějšímu." znovu pohlédl na Knockouta. Ten se zasmál a stiskl jakýsi čudlík. Optimovi hned došlo na co je. Tělem mu projela elektrická síla a on vykřikl bolestí.
,,Heleme se, na to už háklivý jsi, co Optime?" usmál se Megatron.
,,Stejně ze mě nic nedostanete." zachrčel Optimus. Megatron mu rukou přitlačil hlavu ke stolu a naklonil se k němu blíž.
,,Dej mi ten klíč, nebo přikážu Arachnidě je všechny tam venku zabít."
,,Já ho nemám. A i kdybych měl, byl by ti k ničemu. Nemůžeš ho používat. A za chvíli ani já nebudu moct." řekl Optimus po pravdě.
,,Kam jsi ho dal?" Megatron zesílil stisk. Optimus ale mlčel. Když nic neřekl, Megatron ho pustil.
,,Knockoute?" Knockout stiskl tlačítko a Optimus znovu vykřikl. Když výboje přestali, stůl s Optimem se naklonil do vertikální polohy a Megatron přišel blíž.
,,Na něco jsem se tě ptal." Knockout znovu zapnul výboj, tentokrát ale na vyšší frekvenci, takže to bolelo dvakrát tolik.
,,Kde je ten KLÍČ?!" zařval Megatron. Optimus se na něj podíval.
,,Nevím." zalhal. Megatron ho praštil hřbetem ruky.
,,Lháři!" z jeho očí srčela nenávist. Nic, než čirá zloba. A v Optimovi rostla bolest. Ne tělesná, ale duševní. Jak mohl připustit, že se i ta poslední rodina, kterou měl změní v něco takového?
,,Chci to vědět. Teď hned." Optimus se na něj usmál.
,,Ne." řekl. Megatron zavrčel.
,,Dobrá, tedy. Budeme zjevně muset přitvrdit." podíval se na Knockouta, ten se znovu nepříjemně usmál a opět zmáčkl tlačítko. Tentokrát to snad bylo na maximum. Optimovi se bolestí zatmělo před očima.
,,Kde je?" syčel Megatron.
,,Řekni to!" bolest přestala a svět se znovu rozsvítil. Optimus měl rozmazaný zrak a v boku ho nemilosrdně bodalo.
,,Klidně mě zabij, ale někomu jako jsi TY to rozhodně nehodlám prozradit." zasípal. Tohle Megatrona zjevně dopálilo. Popadl Optima pod krkem.
,,Máš štěstí, Optime. Zítra chci mít, co chci vědět. Jestli ne, ty i tví přátelé zemřete." pustil ho a dvěma prsty se dotkl spánku.
,,Arachnido, Autoboti se přidají k Primovi. Nebo, ti co zbyli." potom se otočil na Knockouta.
,,Pusť ho." rozkázal. Optimovi se otevřela pouta na rukou i nohou a on padl na kolena.
,,Vstávej." pobídl ho Megatron. Optimus se na něj podíval a pokusil se o to. Ale jeho nohy ho neudržely, takže znovu klesl k zemi. Megatron ho chytil za paži.
,,Ty jsi tak ubohý." odfrkl si, vytáhl ho nahoru a odvlekl ho do chodby.
ČTEŠ
Transformers Prime: Tajemství Planety Země
FanficOptimovi, Arcee, Bulkheadovi, Ratchetovi a Cliffjumperovi se podařilo utéct ze Cybertronu a se svojí lodí havarovali na planetě Zemi. Vrátí se ještě někdy domů?