"Abi jigolo olsam köşeyi dönerim" dedi Hakan. "Z raporu mu alıyosun lan pezevenk, bugün noldu yine?" dedi Ahmet. "Bekle şu birayı bitireyim anlatmaya başlayacağım." dedi Hakan.
Derin bir sessizlik kapladı etrafı. Bu cümleyi duysa kesinlikle Hakan'ın aklına gelecek şey, geçen hafta buna salça olan bir türlü kurtulamadığı nemfomanyak kadın olurdu, adı Derin adamın burnundan getirmişti. Durun Hakan derin nefes aldı konuşmaya başlayacak.
"Sabah mekandayım yine, bir kadın geldi oturabilir miyim? diye sordu. Lanet olsun, hayır diyemeyen bana, diyemedim oturdu yanıma, aradan yarım saat geçmedi onun evindeydik. Adını evden çıkarken öğrendim, 'Eva' dedi, hiç sorgulamadım. Mekana biraz uğramayayım düşüncesiyle yolda gidiyordum. Eski sevgilimle karşılaştım, isim hafızasını biliyorsunuz bendeki, hatırlayamadım yine, konuşmaya başladık bu seferde benim eve gittik, bu bahsettiğim nemfomani olanlardan. Abi kendimi umumi bir yaPrak gibi hissediyorum, halka açık sanki, isteyen kullanıp gidiyor. Kimse demiyor ki, bu adam ne düşünür ne hisseder, tamam onunda kafası var ama asıl önemli olan benim kafam anlamıyorlar. Neyse hesabı size gömdüm kaçıyorum ben kafamı toplamam lazım." dedi Hakan ve bir harf bile duyamadan kalkıp hızla uzaklaştı masadan. Ahmet abi arkasından bağırmayı ihmal etmedi tabii; "Beline kuvvet koçum."