Nem sokra emlékszem.... villódzó fények, orvosok, a szüleim sírása...
Hallottam a külvilágot,de nem tudtam velük kommunikálni. Kómában voltam.
Hallottam, mikor Sophia hatalmas sírás közepette bejött a szobába. Éreztem,ahogy a nyakamba omlott,de nem tudtam viszonozni a gesztust. Szinte éreztem a lelki fájdalmát.
Teltek múltak a napok. Állandó vendégem Sophia és a szüleim voltak. Anyáék csak arról beszéltek,hogy nem voltam elég gyors,hogy hazaérjek. Nem éreztem haragot a hangjukban,csak szomorúságot. Tudtam,hogy az én hibám volt. Ha nem kezdtem volna önálló hódítási akciót, akkor nem történt volna a baleset,most nem lennék kómában és nem okoznék fájdalmat a szeretteimnek.
Egyik nap más ember jött be mint akik szoktak, kellemes virágillatot éreztem, rögtön tudtam ki az: Stacy.
-Úristen Scott! Miért nem maradtam ott? Akkor most nem feküdnél itt, annyira sajnálom-mondta és megfogta a kezem. de gyorsan el is kapta onnan.
-Baszki!-szaladt ki a száján.- Megrázott!-mondta.
Micsoda? Megráztam volna? Furcsa, nem hallottam még kómás betegről,akik embereket ráztak volna meg statikus elektromossággal.
Hirtelen hatalmas hangzavar ütötte meg a fülemet. Hangos pittyegés, majd orvosok hada. Nem tudtam kivenni a párbeszédet,de olyasmiket hallottam,hogy: szívleállás meg hogy:újra kell éleszteni...
Úristen! Pedig még mindig magamnál voltam (amennyire ez egy kómás betegnél lehetséges).Mi folyik itt?
Éreztem a hideg defribrillátort a mellkasomon,majd erős összehúzódást az egész testemben. Ja, valószínűleg megpróbálnak bebikázni. A hangzavar elült, az EKG visszaállt a rendes ritmusba.
És ez így ment hosszú időn keresztül.....
YOU ARE READING
Felgyorsulva
AdventureEgy átlagos srác, egy átlagos élet. Ám egy nap ez megváltozik, egy baleset amely örökre megváltoztatja a fiatal fiú életét.....