5.rész

69 2 0
                                    

3 HÓNAP MÚLVA

Nem tudom,hogy miért,de hirtelen kinyitottam a szemem. Az első mondatom így hangzott: Sophiaa!-ordítottam-Anya! Merre vagytok?!? 

Ekkor egy orvos és az előbb említett emberek rohantak be hozzám. Az orvos arcán megnyugvás, anyu, apu és Sophia arcán öröm volt látható.

-Hála Istennek! Már azt hittük sosem ébredsz fel!-mondta az orvos- Hopsz, hova lett  jómodorom? A nevem Doktor Marks.-kézfogásra nyújtotta a kezét.

-Örülök,hogy megismerhetem!-Kezet fogtunk.-Hadd tegyek fel egy kérdést: Hol vagyok?

-Az első egy hónapban a Szent Johnson kórházban kezeltek téged, azonban ott nem mutattál semmiféle gyógyulásra utaló jelet, ezért átkerültél ide, A Medikusok Országos Osztott Neurobiológiai laboratóriumába.Mi csak Moon Labs-nek hívjuk.

-Ez király! Olyan mint a Star labs A Flash című sorozatban!-újongtam.

-Ugyan nem tudom mi az, de örülök,hogy örülsz.

A többieken látszódott,hogy majd felrobbannak az izgalomtól.

-Most magatokra hagylak titeket- Mondta Marks doki (igen, megengette, hogy így hívjam).És kiment

Abban a pillanatban mind a hárman a nyakamba ugrottak.

-Úgy aggódtunk érted! Nagyon örülünk,hogy végre felébredtél!-Mondta anya.

Látta Sophián,hogy mindjárt kiugrik a bőréből,ezért kiment és magunkra hagyott minket.

-Te fasz!-mondta majd vállon bokszolt-Ezt azért kapod mert figyelmetlen voltál!Aztán megölelt-Ezt meg azért kapod, mert hajlandó voltál felébredni.

-Mindig is tudtam,hogy fura vagy- Mondtam,miközben a vállamat dörzsöltem.

-Csak utánad tökfej!-Mondta nevetve.

Örültem,hogy láttam. Nem is tudom mire mennék nélküle.

-Na, most hogy csipkerózsikaként kialudtad magad, holnap jön a sulii- mondta gügyögve, amit kifejezetten utáltam.

-Jahjj ne is mondd! Mindenki majd a balesetről fog dumálni!-Mondtam nyűgösen.

-Az lehet,de legalább nem az állandó elkésésed lesz a téma megint.-

-Na ja...-gondoltam magamban. Vajon történt velem valami amíg kómában voltam?

FelgyorsulvaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin