Maya YILMAZ: 17 yaşında, lise son sınıfa giden, derslerinde gayet başarılı olan bir kızdır Maya. Annesi ve babası onu yetimhaneye bırakıp gitmiştir ancak her şeye rağmen hayatı sevip gülen acısını içine atan sadece Gece ile dertleşen biridir. Doktor olmak istiyor hasta ve kimsesiz çocuklara faydalı olmak için bu hayalini gerçekleştirmeyi çok istiyor.Kitap okumayı, yüzmeyi ve yeni yerler keşfetmeye bayılır. Aşk onun için sadakat demektir ama çevresindeki insanları görünce böyle bir insanın olabileceğine inanmıyor. Bakalım zaman Maya'ya ne gösterecek.
Gece KAYA: 17 yaşında, Maya ile aynı sınıfa giden ve Maya'nın en yakın hatta kardeşim dediği bir kızdır Gece. Aşka asla inanmayan hatta erkeklerden nefret eden bir insandır. Bunun nedeni babasının onu ve annesini bir kadın için terk etmesidir. Maya ve annesi dışında kimseyi sevmez kimseye güvenmez. Bakalım zaman Gece'ye bu düşüncelerinden vazgeçirecek mi?
Aras KILIÇ: 20 yaşında, yer altının en korkulur ve en genç mafyasıdır. Kadınlara güvenmiyor ama bir gün kalbini çalacak ve hayatının kadınını bulacağına inanan ve bunu bekleyen biridir. Ailesine çok düşkün ve onlara bir şey olursa her şeyi yakıp yıkacak biridir Aras. Yüzmeyi ve hız yapmayı çok seviyor. En yakın arkadaşı,biricik dostu Bulut'tur.
Bulut KARA: 20 yaşında, Aras'ın en yakın dostudur. Arasla beraber Kılıç Kolejinde okuyor. Tam bir motor hatasıdır. Aras ile beraber yarışlara katılır. Annesi ve babası küçükken bir kaza sonucu hayatını kaybetmiştir. Bulut ise babasının şirketini Aras'ın babasının yardımı ile ayakta tutuyor.
Bunlar bizim ama karakterlerimiz bakalım zaman karakterlerimize ne gösterecek, okuyup öğrenelim :-)
Arkadaşlar eleştiriye açıktır lütfen beğenip eleştiri yapalım ki en iyisini size sunabileyim. Şimdiden teşekkür ederim :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Mafya Ve Sarışını
Teen FictionYetimhaneye terkedilen bir kız ve aşkın onu bulacağına inanan bir mafya bir araya gelirse ne olur. .. Bu hikayede Maya ve Aras'ın hikâyesini okuyacaksınız. Yeri gelince çok gülecek, yeri gelince ağlayacak , yeri gelince şaşıracaksınız. Şimdiden keyi...