Doma v Torontu

43 4 2
                                    

*Shawn*

Konečně na chvíli budeme u nás doma v Torontu. Moc mi chybí máma a sestra Aaliah. Těším se až je uvidím. Chci zajít na nějaké hezké místo a vzít s sebou i Lucy a spol. Letadlo mělo trochu zpozdění ale vůbec to nevadí, protože jsme s Lucy mohl být ještě delší dobu. Vím, že jak přistaneme v Torontu a dojedeme domů, delší dobu ji neuvidím. Má svojí práci v restauraci a asi půjde navštívit taneční. Chtěl bych tak moc jít s ní, ale musím jít hned do studia za Andrewem a zařizovat věci ohledně Touru a nového alba, které chystám. Snad se uvidíme aspoň večer.

*Lucy*

Ahh.. konečně budu chvíli zase doma. Delší dobu jsem tam nebyla, snad bude restaurace v pořádku. Asi se tam zajdu podívat, jak se jim daří a možná si půjdu zatancovat. Chci moc vidět mámu a holky. Možná zajdeme na oběd nebo tak. Mrzí mě ale, že Shawny nemůže se mnou, má nějakou práci ve studiu a nechce mi říct jakou. Chci s ním být aspoň večer s nějakým dobrým jídlem a jen tak polehávat a dívat se na film. Není nic lepšího než být s ním.

"Ah Lucy?" přerušilo moje myšlenky.

"Umm... ano Andrew co se děje" zeptala jsem se.

"Mohla bys kolem 3 hodiny přijít do studia prosím?" 

"Ehh jo jasně proč ne"

"Shawny?"

"Copak Lucy"

"Příjdeš dneska večer ke mě?" zeptala jsem se ho.

"Moc rád" odpověděl mi a začal se usmívat.

"Tak jo budu se těšit" řekla jsem a usmála jsem se.

Cesta před náma byla ještě dlouhá asi nějaký 2 hodiny. Shawny byl hodně utahaný a proto usl. Nechtěla jsem ho budit, tak jsem ho přikryla, dala pusu na čelo a šla někam trošku mimo a vzala jsem si svoji kytaru. Přemýšlela jsem o tom co se v posledních dnech dělo a o tom jak moc Shawna miluju a promítala to do textu písně. Asi jsem dělala moc velký hluk protože jsem nechtěně vzbudila Shawnyho.

"Ah promiň lásko vzbudila jsem tě?" zeptala jsem se ho, když vstával ze sedadla.

"Ne vůbec ne" odpověděl a sedl si ke mě.

"Vážně?"

"Jo neboj se"

"Dobře teda, copak chceš dělat" zeptala jsem se a pokládala kytaru.

"Já nevím, copak si vlastně dělala, když jsem spal"

"No trochu jsem hrála"pousmála jsem se.

"A copak něco našeho nebo něco novýho"

"No spíš něco novýho"

"Vážně? a zahraješ mi to?"

"Počkáš na odpoledne nebo to chceš tak moc slyšet" zeptala jsem se a vyplázla na něj jazyk.

"Počkám si na odpoledne teď si zasloužíš trest" řekl a podíval se na mě takovým zvláštním pohledem.

"Trest? a za co?" zeptala jsem se nechápavě.

"Za ten jazyk ty prcku jeden" dořekl to a povalil mě na sedadlo.

"Co to děláš" zeptala jsem se.

"Tvůj trest šmudlo" ušklíbl se na mě.

"Tohle je trest?"

"Jo jen jeho malá část"

"A ta další část?" zeptala jsem se zvědavě.

"Tu se dozvíš večer" dořekl to a políbil mě.

Illuminate World TourKde žijí příběhy. Začni objevovat