Casting

246 24 3
                                    

Tak jo, právě jsem zjistila, že mimo mojí mizerný angličtiny, sem budu ještě cpát němčinu a jelikož se ve škole učím ruštinu a ne němčinu, tak mi s tím pomáhá, ne příliš dobrý, bratráneček překladač, syn strýčka googla. Tak prosím neukřižujte za to, že tam německy píšu úplný bláboly ( když tak to sveďte na bratránka překladače a já se přidám k vám :D) Ale teď k mému dlooouuuhému příběhu. Užijte si ho :).
-------------------------

,,VSTÁVEJ! VSTÁVEJ! UŽ JE TO TADY!!!" probudila mě Claire s křikem a poskakováním po mé posteli. Byla jsem na nohou, tak rychle, že to ani nestačila zaregistrovat. ,, Ty už si namalovaná a oblečená?" podivila jsem se. ,,Nemohla jsem dospat, tak jsem začala dřív, ale teď se pustíme do tebe. Bež si dát sprchu, já ti mezitím připravím nějaký oblečení a pak tě i namalujeme," poskakovala po pokoji. ,,Namalujeme?!" vyděšeně jsem po ní opakovala. ,,Jednou to vydržíš, ale teď šup, šup do sprchy," popoháněla mě směrem ke koupelně. Pustila jsem si horkou vodu a nechala jí dopadat na moje rozklepané tělo. Byla jsem nervózní až po kořeny vlasů. Co když se tam nedostanu a Claire jo? Co když se tam nedostaneme ani jedna? Co když jsme se spletly a ono to nebude? Co když se tam ztrapním před všemi? musela jsem přemýšlet nad tím nejhorším. ,,Evo moc ti to trvá," ozvalo se za dveřmi. ,,Už jdu!" zavolala jsem a rychle přes sebe hodila ručník. Otevřela jsem dveře. Za nimi mě přivítala Claire, která se zubila od ucha k uchu. ,,Něco jsem ti už dávno chtěla dát, jako dárek za všechny ty zapomenutý dárky na tvoje narozky," zasmála se a vytáhla zpoza zad černé krajkové šaty a natáhla je, abych je celé viděla. ,,O můj bože, Claire! Děkuji!" vykřikla jsem a vrhla jsem se na ní a silně jí objala. Vzala jsem si šaty do rukou, postavila se před zrcadlo, přiložila si je k vlhkému ručníku a zkoušela, jak mi budou slušet. Najednou se za mnou v odrazu zrcadla objevila Claire. ,,A tady jsou boty," viděla jsem v zrcadle, jak vyčarovala krabici a teď jí drží přímo přede mnou. ,,Claire....já....já nevím co na to říct," nemohla jsem ze sebe dostat pořádně slova jak jsem byla ohromená. ,,Nic neříkej a běž se obléknout," udělala jsem, co po mně chtěla a zalezla do koupelny. Oblékla jsem si šaty a zjistila, že mi těsně přiléhají k tělu, ale skvěle mi padnou. Jen ten výstřih mohl být trochu menší. Když jsem otevřela krabici s botami, nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byly to černé kotníčkové boty na jehlách se šněrováním. Rychle jsem si je obula a shledala, že mě trochu tlačí,ale není to nic, kvůli čemu bych si měla řezat prsty a skvěle se hodí k šatům. Otevřela jsem dveře a pomalu vyšla z koupelny. Claire se na mě podívala a otevřela pusu dokořán. ,,Páni! Kdybych byla chlap, tak bych po tobě skočila a bylo by mi jedno, jak moc slavná jsem," zasmála jsem se, ale místo uvolněného smíchu ze mě vyšly nervózní zvuky. ,,Tak pojďte madam," ukázala rukama vítací gesto směrem k židli. Sedla jsem si a ona mi začala patlat na obličej různé tekuté, sypké a barevné věcičky. Bylo vidět, jak moc se snaží, abych vypadala co nejlépe. Každou chvilku si olízla horní ret nebo se zastavila jazykem v koutku úst. Make-up, řasenka, rtěnka, stíny, linky, rozjasňovač, báze a všelijaká jiná malovátka, která jsem ani nedokázala pojmenovat. Když byla hotová, nedovolila mi ani podívat se do zrcadla, hned se přesunula k vlasům a začala mi je kulmou natáčet. ,,Já prostě miluju tvé vlasy. Jsou tak dlouhé, tak husté," vzdychla. ,,Vždyť ty tvoje jsou taky hezký. Máš je tak krásně jemňoučký, narozdíl ode mě. Vždycky jsem tak trochu tajně toužila po tvých vlasech," řekla jsem s úsměvem. Uchechtla se, ale dál už nic nenamítala.
,,Tak hotovo. A teď pojď," dala mi ruce na oči, abych nic neviděla a odvedla mě k velkému zrcadlu. ,,Táááááák......TADÁ!" odkryla ruce a já v zrcadle spatřila úplně jinou holku. ,,Myslím, že si zatím moje největší umělecký dílo," prohlížela si mě Claire v zrcadle. Nic jsem neříkala a jenom si nevěřícně prohlížela svoje kudrlinky, rudé rty, dlouhé řasy a tmavé, kouřové stíny. Claire se postavila vedle mě. ,,Tak, a jestli nás nevezmou, tak musí být úplně slepí a padlí na hlavu," stáhla si svojí černou sukni o trochu níž a upravila si rukávy u pruhovaného, modro-bílého trika, tak aby jí byla vidět ramena. ,,To rozhodně," nervózně jsem s ní souhlasila a šáhla po své kožené bundě. Oblékla jsem si jí a zjistila, že se k tomu skvěle hodí. Pousmála jsem se na sebe. Dneska mi zatím všechno skvěle vychází, pomyslela jsem si. ,,Tak, vstříct dobrodružství," zvolala Claire a vystřelila ze dveří. Vstříc Rammsteinům, pomyslela jsem si a zavřela za sebou dveře.

RammLiveKde žijí příběhy. Začni objevovat