Medya:
Buray-Mecnun(bu şarkıyı dinleyerek yazdım yb'yi😄😄)
Tüm karakterler medyada mevcut.
****
Arya'nın Ağzından-Bir daha yüzüme bakmadan gitmek yok kızıl!
Öylesine mutlu hissediyordum ki kendimi,hani yer çekimi olmasa havada süzülebilirdim.
Okyanus kokulu bir adamın kollarında ona sarılıyordum. İşin garip tarafı ikimizde bu durumu garipsemiyor tam tersine uyum sağlamak istermişçesine sarılıyorduk.
Sarılsam boyum yeter miydi diyordum biraz önce.Ve şimdi böyle bir fırsat elime geçmişti.
Canlı kanlı Pamir vardı karşımda.Ve ben ona sarılırken boylarımızı karşılaştırıyordum.
Başım çenesinin altına gelirken topuklu ayakkabı giymemiş olmamanın azizliğine uğramıştım.
Gerçi koşarken topuklu giyecek kadar da deli değildim.
Tamam birazcık deli olabiliriz ama o kadar da değil ki canım!
Pamir'in belimdeki eli gevşeyince kendimi hemen geri çektim.Adama sülük gibi yapışmıştım herhalde rahatsız olacaktı.
Bana ne önce o sarıldı!
Kendimi geri çekince Pamir'in şaşkın bakışları eşliğinde kulaklığımı kulağımdan söküp aldım.
Elimde dairesel hareketlerle kulaklığı çevirirken Pamir'in burada ne aradığını düşünmekle meşguldüm.
Tabiki arkamdan gelmiş olamazdı.
Yok canım ne alakağğ!
Yok yok!
Belkide gelmiştir...
-Sen beni mi takip ediyorsun yoksa?
Biraz tiz ve yüksek çıkan sesim ile yüzünü buruşturdu.Sonra bakışlarını etrafta dolaştırıp beni yolun kenarına çekti.
Karşımdaki mağazanın camından kendimi bir şöyle süzdüm.
Kesinlikle iyi gözüküyordum.
-Kızım alçaltsana sesini!
Pamir'in uyarısına göz devirdim.Bende bizim öküz Pamir nerelerde kaldı diyordum.
Artık patronum değilsin yiğidim.Ne bu artistlikler?
-Aman sana ne be !Ne işin var burda senin!?Sen sapıksın gerçi beklerim senden!Kesin hızını alamadın bana hakaret etmeye buraya geldin sen!
-Evet Arya işi gücü bıraktım sana laf sokmak için yer arıyorum.
Nefesini dışarıya verdikten sonra daha sakin bir sesle benimle konuşmaya başladı.
-Asıl sen söyle senin ne işin var burada?
-Ne yani tatil yapmaya gelmiş olamaz mıyım!?
Alayla sırıttı.
-Sen ona kafamı dağıtmaya geldim desene?Biliyorum kızıl benim senin üzerinde yarattığım etkiyi yok etmek istiyorsun.Ah ben!Hep böyle etkilerim zaten kızları.
Arsıza bak ya!Ben senin üzerimdeki etkine...Bu nasıl bir özgüven?Tipsiz herif!
-Ben senin kafanı dağıtırsam tam dağıtırım!Kimse toparlayamaz senin olmayan fındık kadar beynini.
Bana ters ters baktıktan sonra.Bir adım daha yakınıma geldi.Burnuma okyanus kokusu ulaşırken kendimi şuan Pamir'in kollarına atıp 'bana parfümünün markasını söyle lan!' dememek için zor tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK
ЧиклитHayatta her şey bir tesadüften ibarettir.Ve bir tesadüf koca iki yaşamı alır, değiştirir...Onu süsler, renklendirir ve hayatınızın merkezine koyar. İnsanı insan yapan şeydir tesadüfler. Ve tüm tesadüfler aşka çıkar.Bu bazen aynı trende yolculuk yap...