"Yalnız Kağıdı Ters Tutuyorsun"

33 6 23
                                    

Yazın okullar kapandıktan sonra bütün gün uyumayı planlayıp ama annesi tarafından yaz kampına gönderilenler selam.

Annemin aşağıdan "Adel hadi kızım geç kalıcaksın" demesini umursamadan uyumaya daha doğrusu uyumaya çalışmaya devam ettim.

Tabi bu mümkün değil. Öküz bir abiniz varsa bu gerçekten mümkün değil.

Kapıyı aniden açıp üstüme atladı. Nefes alamıyordum. Anlamıyorum ikimiz aynı evde aynı yemekleri yiyorduk bu neden hayvan gibi ağır bilmiyorum

Zar zor konuşarak "Ö-öküz nefes alamıyorum" Erkeksi kahkası odayı doldururken üstümden kalktı ben de derin bir nefes aldım

"Kalk hazırlan ben götürücem seni kampa" O an başımdan kaynar sular döküldü "Desene yol boyunca eziyet" diye söylenip yataktan kalktım.

Ve abimle bakışmaya başladık "ona ne bakıyorsun çıksana" bakışımı yolladım anlamış olacak ki "Tekrar geri yatarsan üstüne yatmam sürükleyerek aşağı indiririm"

Gözlerimi devirdim abim de "Çabuk ol" temalı gülümsemesini yollayıp oda dan çıktı.

Elimi yüzümü yıkmaya banyoya girdim. Birden ışıklar kapanıp açılmaya başladı.

"Merih?!" Diye bağırdım

"Merih abi diceksin" dediğinde gözlerimi devirdim ve banyodan çıktım.

Bir süre üstümü süzdü. "Ne bakıyorsun?" Diye çıkıştım "Bu iğrenç Hello Kitty pijamaları ile kampa gitmeyi düşünmüyorsun dimi"

Gözlerimi devirdim.

Aslında düşünmedim değil..

Abimi umursamayıp odama girip kapıyı kilitledim ki her öküz kafasına göre içeri dalmasın

Bavulumu tabii ki son dakika hazırlamadım şşt.

Üstüme kıyafet ayarlamak için dolabımın karşısına geçtim

Altıma bir kot şort üstüme de ince askılı bir siyah badi giydim

Bavulumuda alıp aşağı indim

Öküz-abim- kahvaltı etmişti ve benim kahvaltı etmeme izin vermeyip evden çıkarmıştı.

Açıklıktan ölüyordum!

Yol da abim "Fazla kısa değil mi şortun" dedi

Kahkaha atıp "yazın 30 derecede pantolon ya da kazak giymemi bekleme benden merih "abi""

Fazla üstelemeyip yola devam ettik

***

5 saat yolculuğun sonunda kampa vardık yol cidden eziyet gibi geçmişti sağ olsun abim severim kendisini...

Abimle bir saat kampta takıldıktan sonra beni otele bırakıp eve döndü

Danışmaya ilerleyip oda numaramı öğrenecektim. Danışmanda ki kadını görür görmez göğüsleri dikkatimi çekti.

Yanlış anlamayın lez falan değilim

Ama kadının göğüsleri üçgenin iç açılarından daha büyük estetik heralde neyse.

"Merhaba oda numaramı öğrenecektim" dedim nazikçe
Kadın da gülümseyip isim,tc no gibi özel bilgiler istedi

En az 25 dakikadır kadının oda numaramı bulmasını bekliyordum.
Gören de pi sayısının açılımını istedim sanar.

Sonunda numaramı öğrenince odama doğru ilerlemeye başladım.

Bu ne biçim bir oteldi insan bavullarımı taşımama yardımcı olacak birini gönderirdi.

Sonunda odama varıp kapıyı açtım.
Durun bir saniye daha açamamış açmaya çalışıyordum.

Ama anahtar deliğe girmiyordu bir süre anahtarı deliğe sokmaya çalıştım ama olmadı. Tam danışmaya tekrar gidecekken odanın kapısı açıldı.

Ve içinden tanımadığım benimle yaşıt olduğunu düşündüğüm bir çocuk çıktı.

"Hey sen oraya nasıl girdin?" Gibi bir saçma soru sordum çocukta gülerek "anahtarla" dedi.

Ona "ahahah çok komik" bakışı atınca sırıtmayı bıraktı.

"Görevli beni bu odaya yönlendirdi" diye sinirle çıkıştım

Çocuk "belki de sen yanlış geldin?" Diyince doğrulamak için elim de ki kağıda ve odanın yanında yazan numaraya baktım doğru odaya gelmiştim.

"Hayır gayet de doğru gelmişim"
Çocuk kağıda eğilip baktı Ve gülmeye başladı neye güldüğüne anlam verememiştim. 

Gülerek"Yalnız kağıdı ters tutuyorsun" dedi.

Merhaba canımlar yeni bir kitap daha.

her yazdığım kitabı siliyorum ama bunu silmicem söz ndnsjxbs

Neyse ilk bölüm diye azıcık kısa oldu

Beğenirsiniz umarım

Benimle kalın *-*

Can'ımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin