Deel 12

1.2K 34 22
                                    

POV Fleur

Waaaat heb ik gedaan?!

Heb ik Justin serieus gekust??

Dit is erg! Héél erg!

Toen hij me gisteren kustte, kustte ik mee, maar trok dan terug wanneer ik besefte dat ik stond te kussen met Justin.

Daarna zijn we direct gaan slapen en hebben niets meer tegen elkaar gezegd.

~*~

Langzaam wordt ik wakker.

Het is zondag dus ik kan nog wat blijven liggen.

Ik snooze nog wat verder en denk ondertussen na over m'n droom van vanacht.

Ik droomde dat Justin en ik waren uitgeweest, Justin dronke werd en we hadden kust in de douche.

Wacht even.

Ik doe m'n ogen met een ruk open als ik besef dat dit geen droom was.

Oooooh fuck fuck fuck!

Ik ga verwarrend rechtzitten in m'n bed en kijk naast me.

Oef! Justin slaapt nog.

Ik probeer stil uit bed te komen om dan m'n kleren te nemen en weg gaan. Ik hoef hem heus niet te zien vandaag.

Maar ja, met al m'n lompheid, bok ik met m'n scheenbeen tegen de hoek van m'n bed.

"Godverdomme!" Vloek ik luidop.

Ik hink op een been rond in de kamer. M'n handen liggen op de plaats waar m'n been het bed heeft geraakt.
Ik onderdrukt te pijn, maar hoor dan een kreun naast me.

Fuck fuck fuck! Ik heb hem toch niet wakker gemaakt he?

"Fleur?" Zeg Justin al kreunend. Hij wrijft in z'n ogen, rekt zich uit en gaat dan recht zitten.

Fuck my whole life! Hij is wakker!

Ik sta nog steeds als een idioot met een been opgetrokken.

Ik schraap m'n keel en loop dan zo normaal mogelijk naar de kleerkast. Als ik m'n kleren vastheb, loop ik zo snel mogelijk naar de badkamer om me om te kleden.

Wanneer ik aan het ontbijten ben, komt Justin de keuken binnen.

Ga niet voor me zitten! Ga zeker niet voor me zitten!

Eeeen hij komt voor me zitten.

Hij zucht en legt z'n hoofd in z'n handen.

Djeez hij ziet er mottig uit! Jup, deze jongen heeft een kater!

Hij zucht diep, staat op en neemt een aspirine uit een van de keukenkasten.

Hij komt terug aan tafel zitten met een glas water en slikt de aspirine in.

Na een lange, akward stilte begint hij te spreken.

"Hoe dronke was ik gisteren?"

Gosh! Moet ik hier op antwoorden?

Ik schraap m'n keel en zeg dan zo kalm mogelijk: "Wel, je besefte niet meer wat je deed.".

"Ik heb toch niks doms gedaan?"

Wat? Herinnert hij zich niet dat we hebben gekust?!

Omg omg omg! Dit is de hel!

Ik geef hem een héél geforceerde glimlach, wend m'n blik af en eet dan verder.

~*~

Maandag. Juj! M'n favo dag!
Proef het sarcamse!

Gisteren heb ik sinds de ochtend niets meer gezegd tegen Justin. Ik heb hem ook helemaal genegeerd.

How To Live With The BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu