Ziua mea!

311 6 0
                                    

Dupa 2 zile urma sa fie ziua mea. Implineam 18 ani. Eram asa fericita!! Dar si trista pentru ca mama mea nu era acasa. Dar vine intr-o saptamana.
Cand ma trezesc vad ca Deniz era langa mine in pat si se uita la mine.
A: -Buna dimineata, iubire! ❤
D: -Neata iubire!  La multi ani!!! Te iubesc ❤❤
A: -Mersi iubire. Si eu te iubesc❤
Cand merg cu Deniz la bucatarue sa mancam vad pe masa un tort si o plasuta si un buchet de flori.
A: -Deniz, ce sunt cu astea?
D: -Sunt pentru tine. Un tort, un buchet de flori si un cadou. Deschide-l!
Cand deschid ca doul, vad o cutiuta neagra de catifea si in ea se afla o bratara de aur si un pandantiv care avea litera D pe el. Imi placeau foarte mult si l-am rugat pe Deniz sa imi puna pandantivul la gat si bratara pe mana. Dupa ce mi-a pus pandantivul di bratara, l-am luat in brate si l-am sarutat.
A: -Mersi mult! Imi plac foarte tare!!! ❤❤❤
D: -Ma bucur ca iti plac! Ma gandeam ca iti vor placea. Acum gata cu vorba si gusta din tort.
Eu am gustat tortul si era foarte bun. Era cu caramel si deasupra cu ciocolata si frisca. Dupa ce am mancat tort cu Deniz, am mers la baie sa ne spalam pe dinti.
D: -Ziua ta v-a fi tinuta cand vine si mama ta!
A: -Ok!  Abia astept!
Dupa ce ne-am spalat pe dinti, Deniz m-a scos in oras. Am mers la film, la KFC si dupa in parc. In parc, erau multe fane de-a lui Deniz si au venit sa faca poza cu el. O fana l-a intrebat:
F: -Ea este iubita ta?
D: -Da!
F: -Este foarte frumoasa!
A: -Multumesc!  Si tu esti frumoasa!
F: -Esti goarte norocoasa ca esti iubita lui. Nu multe fete au sansa fie imprruna cu Deniz.
A: -Da!  Ai dreptate!
F: -Ok!  Paaaa
A&D: -Pa!
Dupa ce am mai stat in parc, am mers acasa. Acasa eu si Deniz am filmat un videoclip in care ma prezenta si spunea ca eu sunt iubita lui. Am primit foarte multe comentarii in care scria ,,Să vă țină!"
Dupa ce Deniz a editat clipul si l-a incarcat pe youtube se facuse ora 1. Ne-am pus in pat si am adormit. Eu am adormit cu capul pe umarul lui Deniz.

Impreuna cu Deniz Vural ❤❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum