Oszetorve
Othol vartam Edi-t hogy jojon haza Zack-el a mi kis gyionyoru ket es fel eves fiacskankal mert keszulunk meni az eves talalkozora a haverekel a hegyi hazba Emilihez ma van marcius huszon hatodika mindanyian amikor fogadalmot tetunk suli vegen hogy bar mi tortenyen ecer egy evben el toltunk ket hetet egyiut.De hol vanak mar mar reg ithol kelet volna leniuk mar Edi legroszab esetbe is egyi fel oraba kerul a bolcsiig es visza .A telefonert nyiultam amikor az el kezdet csorogni
halo
Missis Frost?
Igen ki az?
It Scott detectiv vagyiok azert hivtuk hogyi ertesitcsuk a ferienek balesete tortent es a st. Peterkorhazba szalitcsuk oket.
Aszitem hogyi a elajiulok rokton nem ez nem lehet igaz csak a bolcsoig ment el Zack-ert
-Nem nem nem ez nem lehet igaz
-Aszoniuom nyiugogyon meg egy autobalezetet szenvedet
-De a kisfiam Zack o jol van?
-Sajnajiuk de a gyiermek nem elte tul
Ase tutam mihez kezek gyorsan felkaptam a taskam es rohantam ahogy csak tutam a korhazba oszinte legyek ase tutam hogy ertem oda minden ojan homajos.
-Mister Frost felesege vagyok szeretnek egy orvosal beszelni
-Az orvos jelen pilanatban a mutoben van
-csak tudnak mondani valamit?
-a kisfiamrol mit tudnak ?
-a gyermek aki az ural utazot mar holtan hosztak be mert az auto akivel utkosztek az o oldalan utkozot bele a ferie autojaba.
Ez nem lehet nem lehet halotam valami telefon csorgest de nem tutam hirtelen hogy honan jon.
-Aszonyom a telefonya csorog mongya a harpia szorano aki csak ojan egyiceru feldolgozni hogy a fiacskam meghalt mintha misem tortent volna.
-Igen montam en egy halot hangon
-Beth hol vagyitok mar mindenki csak ratok var kiabalta a flugos Emili es akor valami kete tort benem es akor a konyek ki tortek belolem es sirtam csak sirtam .
-Beth mi van veled miert sirsz
-Edi-nek es Zack-nek autobalesetyiuk volt Zack o Istenem meghalt es Edi most ep a mutoben van nem tudom hogy mihez kezdiek ..
-O te jo eg meik korhazban vagyitok maris oda megyiunk
-A St Peter korhazban.
-Mensokara ot leszunk szivem ne agogy. De konyiu mondani ne agogy amikor ase bisztos hogy Edi tul eli az operaciot. Etol fogva minden oian homaios volt nem tutam mar le alni a sirasal ase tutam menyi ido telt el .
Csak ara ebretem hogy valaki razogat es mongya ujra es ujra a nevemet Beth, Beth kinyitotam a szememet es Emili ot volt de nem csak o hanm mindenki Mick, Elena, Fredi,Derek.Es megin csak sirtam atolelve Emilit.
-SSSHHHH szivem mostmar it vagyiunk
-Az en kis Zack-em nincs tobe es Edirol se tudok meg semi senki se mond semit semit.
-Missis Frost
-igen
-sajnalon de a ferienel agyi halal tort ki a operacio kozben mar nem tutunk rajta segiteni csak ala kene iria a papirokat hogy le tugyiuk kapcsolni ot a gepekrol mert csak azok tartiak eletben.
-Ez hogyian lehetcsege iesmi hogyi el variat Beth -tol hol ugyanazon a napon veszicse el a feriet is mint a fiat hat nincs onoknek szivuk monta Derekaki melem alt .
-de nincs semien ..
-Nem erdekel agyianak egy hetet es ha akor nincs semien jel akor talan csak akor engedem Beth-et alairia a maguk szaros papiriat es most elnezest egyi kis angyialnak kel a temeteset elrendeznunk gyiere Beth Menyiunk kincsem es atolelve kisegitet onan tobre nem nagyion emlekszem mi tortent csak anyit hogy ha Derek es Emili nem letek volna vegig meletem nem tudom mi tetem volna .
Most it ulok a gyiermekem siria elot meg mindenki reszvetet nyilvanit Derek a iob oldalamon es Emili a baloldalomon fogva hogyi osze ne esek szinte majdnem egy het telt el es Edinel semi se valtozot es az faj a legjoban hagy nem nagyion van ra semi esej hogy felgyiogiujon.
A temetes utan be mentem Edihez a korhazba Derekel magam melet sose hagy magamra jo tudni hogy van valaki akire szamithatok. Szegeni Edi ha tudna hogy a szulei el se jotek Zack temetesere de most persze it vanak a korhazba edig nem erdekeltek a fiuk vagy az unokajuk de most it vanak.
Derek eszre vete hogy mert kesztem el remegni es asztis tuta hogy mergembe remegek es nem azert mert felek toluk.
-Mit kerestek it
-Hogy hogyi mit keresunk it a fiunkhoz jotunk
-O ertem edig nem erdekelt a sorsa de most igen . Ja es hol voltatok ma a unokatok temetesen ja hat persze mert anira erdekel beneteket egy nagy budos francokat.
-Hogy mereszelsz..kozbeszoltam
-hogy mereszelem hat ugy mereszelem hogy a fiatok felesege vagyiok , nem mint ha erdekelne b eneteket mert nem voltatok otan, az unokatok szulesenel se voltatok otan, nem erdekelt beneteket semi csak sajat magatok.
-Azert jotel hogyi lekapcsold a fiamat a geprol hogy mereszeled te nember
-Na csak egyi percet kozbeszolt Derek a doktorok azert hagyitak egyi hetet mert Beth kerte mert maskep le kapcsoltak volna hejbe ha ala irta volna a papirokat akor de nem tete mert hit hogy egy csoda tortenhet es Edi felepul de nem tortent ti it vagyitok tiz perce es botranyt csinaltok de beth ult melete egesz heten imadkozva es konyiorogve hogy jojon visza nem ti .
-Nem kapcsolhatod le a fiamat
-Sajnos n em volt semien valtozas meg mindig agyi halot es igyie el kel adnom a hazunkat hogy ki tugyiam fizetni a szamlat mert egy hetig eletben tartotam nem mintha beneteket erdekelne .
-Misis Frost orulok hogy ujra latom .
Doktorur valami valtozas ? Kerlek mongy igent.
Sajnalom de nincs semien valtozas a ferie eseteben.Es az arulo konyiek elobujtak nem mint ha szeretnek a feriem szulei elor sirni de ez van.Derek atolelt es persze az ordogi hazaspar tamadot.
Szoval ezert akatod a fiamat megolni mert talaltal valaki mast es nem akarod a fiamattobe tutam en mindig hogy egy ribanc vagy.
Hogyi mereszel iesmiket mondani sose kertunk semit omoktol es most is ugy lesz es Derek meg emilo meg a tobi kozos barataink segitcsegevel tutnk sok mindent letre hozni onok csak eletet atak neki es ot hagyitak egy nagyi hazba egyi dadaval sose erdekeltek hogyi mit szeret ,ne most csinajak az okos szulot mert nem tudnak semit rola csak amit a magany nyiomozoktol tudnak . Ugy hogy tudhatiak hogy Derekel nincs semien szexualis kapcsolatom es sose volt, es az mostis mint ami regen is volt egy jo barat aki meletem al amior Edi nem tudot vagyis az unokajuk temetesen ait ugyise erdekli magukat . Tugyiak hany eves volt az unokajuk egyialtalan? Nem nem tugyiak csak ket es fel eves volt es Zack nek hivtak es o volt a leg vidamab kisember a vilagon es Edi-nek es az en kis szemem fenyie ugyi hogyi ne dirigajon iten nekem mert nincsen semien joga. Es kifele mielot nem hivom a bisztonsagiakat nincs semitolse feniuk holnap at utalom onoknek postan keresztul az iratokat amit Edi alairt hogyi lemongyion a vagyionarol es emis alairtam hogy nem kel maguktol egy mocsok cent se
Meg megnyiugodva mentek el hujek es miutan Edit lekapcsoltk ot ultem melete amig tejesen le nem alt a szive mihez fogok ezekutan kezdeni.