ComeBack Home Can You ComeBack Home? Don't Leave Me At The End Of Cold World But ComeBack To My Side.(>^ω^<)(>^ω^<)
One Two Three,
You Leave Me But I Hear Your Breathe From Somewhere.Jaket besar itu membalut hangat tubuh kecilnya yg tampak rapuh dan sedang meringkuk sendirian di atas sofa penuh tambalan.
Sandara Park, memeluk betisnya posesif sambil sesekali menoleh sendu ke arah pintu masuk rumahnya. Keberadaan Park Chanyeol yg musim sejuk lalu menikahinya di sebuah dewan mewah di kota Seoul itu masih lagi jelas terasa di sekitarnya,aromo tubuh sang suami berikutan dengan gelak tawanya, Semuanya. Semuanya masih tertinggal.
Once Again,Four Five Six
Red Tears Fall Down
I Miss Your Scent That Embraced Me.Yang tercinta memang sudah tidak bersamanya lagi,dan Dara tahu. Dimana sang suami berada sekarang ini. Hanya saja dia masih suka membuat andaian bahawa Chanyeol akan pulang.
Muncul disebalik daun pintu rumah sambil tersenyum lebar membawakan sebungkus bungyeoppang hangat kesukaan Dara di tangannya smbil berkata
"Oppa dah balik"
Dengan riang sebelum menghampiri Dara yg sedang memasak di dapur dngn hebohnya. Lalu memeluk dan mendaratkan kucupan indah di kening Dara seperti biasa.
You Said This Was All For Me!
Like A Lie,You Coldly Turned Around!!
Why?!Why?! You're Gone Away...Tanganya meramas jaketnya pelan dan kepalanya kembali menunduk. Akalnya masih mengulang persoalan yg sama.
Yang cukup membuatkan dadanya serasa sesak dan sakit bagaikan dipukul terus menerus.
'Kenapa Chanyeol? Kenapa Chanyeol? Dunia sungguh tak adil!'
ComeBack Home
Can You ComeBack Home?
Don't Leave Me At The End Of The Cold World
But ComeBack To My Side.Bahu kecilnya kembali bergetar pelan, Sebuah isakan mula terdengar dan terus bersambung membelah keheningan yang dingin.
Park Chanyeol-nya takkan kembali, Takkan kembali padanya sejak malam itu.
Saat Dara sudah nyaris tertidur menunggu kepulangan Chanyeol. Seseorng mengetuk pintu rumah dari luar dan sejurus Dara membuka pintu rumahnya membungkuk lah 2 org yg memakai pakaian polis di hadapan rumahnya untuk memberi salam.
"Annyeonghaseyo. Adakah anda keluarga Park Chanyeol? Kami ingin memberitahu bahawa Park Chanyeol telah menjadi korban dalam pergaduhan berkumpulan."
Tubuh Dara tersekat. Dia membulatkan matanya tanda terkejut.
'Ni semua cuma gurauan ke? Kalau ya jadi sikit pun tak lucu.'
"Di...dia ba..baik..baik saja kan?"
Org dihadapan Dara membuka topi sedikit menundukkan kepala dan menggeleng pelan.
Mereka lalu menyerahkan plastik yang berisi telifon bimbit yg tampak retak layar skrinnya. Dan sebuah jaket besboll yang dibeberapa bahagiannya dinodai darah.
Detik itu juga Sadara merasa bahawa seluruh dunia nya runtuh, hidupnya hancur sudah dan tak ada yang mampu dilakukannya melainkan menanfis dan terus menangis mengenang nasib malang yg menimpa suaminya.
Park Chanyeol...
Takkan kembali lagi.
Namun...
Sandara masih setia menunggunya.
ComeBack Home,
Can You ComeBack Home...
Im Pushing Back All The Pain...
I'm Still Waiting For You Like This...
Now You Gotta Do What You Gotta Do...
~THE END~
.
.
.
.
.Okay korg. Cerita nih dh lama aku buat. Dulu aku pnah post kat acc wc aku. And seen like rmai yg sukaaa so aku pon cadang lah nk share.
Ni bukan hak aku sepenuhnya. Sebab nih ideal adik kesayangan aku Wani ╮(╯▽╰)╭
YOU ARE READING
''COMEBACK HOME''[Complete]
RomanceBerasakan daripada lagu 2NE1 ComeBack Home. Tentang kehidupan suami Isteri iaitu Park Chanyeol dan Sandara Park.