Capitolul 24-Schimbare de peisaj

145 10 10
                                    

-Ce ai pățit?-mă întreabă Will când ne urcăm în mașină,după petrecere.
-Nimic.-spun și îmi pun mâinile în poala evitandu-i privirea.
-Serios,Shailley. -spune luându-mi o mână într-a lui și ieșind pe stradă.
-Sunt bine,m-am întâlnit cu niște prieteni. -spun uitându-mă la drum.-Uhm...Will?
-Prezent!-spune acesta zâmbind,dar fiind atent la drum.
-Știi ca blocul nostru este în direcția opusa?-întreb puțin speriată.
-Da,dar am vorbit cu tata ieri și m-am gândit că ar fi drăguț sa luam cina toți trei în seara asta.-spune calm-Dar dacă nu vrei....
-Nu!E perfect!-spun zambindu-i.
        Am ajuns repede la casa,mai bine zis,la vila tatălui lui Will și pentru că avea chei,am intrat direct,însă ceva nu era în regulă.
-Tată!?-strigă Will din living.-Asta e ciudat,de obicei ma astepta la intrare,stai aici,te rog.-spune și pleacă spre scări.
-Ok.-spun așezându-ma pe un fotoliu,dar în câteva secunde rămân pe întuneric. -Oh,pe bune?!O pană de curent?!-mă opresc însă,când aud zgomote de la etaj.-Will?
      Aprind lanterna de la telefon și urc prudenta scările,luând după mine o crosa de golf care era pusa pe un perete.Ajung în fața ușii unui birou și aud zgomote ciudate de acolo,însă nu știu dacă să intru sau nu.
-Ce naiba,Mase!Ține-l!-aud o voce și pot sa jur ca e a lui Issac,așa că găsesc panoul de lumina,o aprind și intru în birou,pocnind cu crosa un cap blond cu toată forța.
-Auch!Ce dracu!-spune Issac dezechilibrandu-se -Shailley?!-întreabă Issac întorcându-se spre mine,în timp ce Mason îl ținea imobilizat pe Will.
-Nu,fantoma mea!Dă-i drumul,tampitule!-le tip nervoasă în fața lui și lui Mason.
-Nu-i da drumul!-ii spune Issac lui Mason.
-Dă-i drumul odată!-spun indreptandu-ma spre Mase și Will,dar Issac ma ia de umeri și mă izbește cu spatele de zid.
-Este misiunea noastră,Roberts!-îmi spune imobilizandu-mi mâinile.
-Păcat ca nu ești Matt.-spun incordandu-ma.
-Ce,de ce?-mă întreabă distras și este tot ce-mi trebuie ca genunchiul meu să-l lovească în bijuterii.
-Baga-mi-aș!-spune căzând pe jos.
-Bine!Acum,dă-i dracu drumul!-spun nervoasă.
-Ok!-spune îndepărtându-se de Will.
-Glumești?!-întreabă Issac ridicându-se ușor de pe jos.
-Mi-e mai frica de ea decât de tine,frate!-spune brunetul cu mâinile în aer,în semn de pace.
-Ce naiba se întâmplă?Shailley,esti bine?Eu sun la politie!-spune Will repede recuperându-și telefonul de pe jos.
-Stai!-spun blând punând mâna pe umărul lui-Putem rezolva asta.
-S-o rezolvam?Cum s-o rezolvam?!Au intrat prin efracție!Unde-i tata,nenorociților?!-spune Will de-a dreptul furios.
-Îl pocnesc.-spune Issac oftând,dar Mason ii pune lui Will un material la gură și leșina,oprindu-l pe Issac din planuri.
-Ce naiba!-spun speriată.
-O să fie bine,Shay.Este un somnifer foarte puternic.-spune Mason  calm,ridicându-l pe Will de pe jos și urcandu-l pe un umăr.
-Voi sunteți nebuni?!-țip eu la ei-Mai nou S.H.I.E.L.D. se ocupa cu rapitul studenților!?Unde-s ceilalți?!Îl omor pe Tony!-țip incontinuare.
-Ai terminat?-mă întreabă Issac plictisit-Sunt prin vila sau prin curte.Si nu, nu-i rapim,îi protejam. Este poveste lunga.
-Toată lumea s-a adunat în living,mergem?-ne spune Mason uitandu-se pe telefon.
-Mergi!-spun serioasă impingandu-l pe Issac spre ieșire.
                        ***
-Perfect!L-ați luat,pentru ca....-spune Ryan,dar se oprește când mă vede.-Shailley?
-Oh,serios?!-spun nervoasa.
-Rosie,prietena ta a atentat la viața  bijuteriilor mele!-spune Issac cu o voce de copil.
-Ce face?-întreabă Rosie perplexa.
-Ce se întâmplă?Nu mai întreb încă o data!-spun furioasă.
-O poveste lunga...-oftează Troy exasperat.
-Am timp!Iubitul meu e leșinat!-spun pufnind,și după ce ma asez pe un fotoliu,ascult cuminte toata povestea.Cand Troy îmi face semn ca a terminat,nu mai știu ce sa spun.-Și acum S.H.I.E.L.D îl protejează pe Will?-întreb șocată.
-Asta am spus. -îmi răspunde Troy serios.
-Așa că "O seara buna"!-îmi ureaza Issac și le face semn tuturor sa iasă din vila.
-S-o crezi tu p-asta!-spun luandu-ma dupa echipa.-Nu puteți să-l luați pur și simplu!
-Ba da,putem!-mi se adresează Matt serios. Merg protestând ceva timp pana la terenul de fotbal al facultății unde vad un avion.
        Issac P. O.V.
-Asta e răpire!-o aud pe bruneta înainte sa închid ușa avionului.
-Doamne,ce copila!-spune Jessica din scaun.
-Uhm....gașca?Nu putem decola.-spune Mason,uitandu-se la ceva de pe scaunul copilotului.
-Cum adică,avionul functioneaza. -spune Ryan mergând lângă el.-E nebuna.-spune șocat.
-Ce dracu!-înjur și eu șocat când o vad pe Shailley în fața avionului,cu mâinile în șolduri și cu o privire care dacă ar avea cum,ne-ar ucide în chinuri groaznice.-Of....mă duc să vorbesc cu ea.-spun coborând din avion.-Ești nebuna,Roberts!?-țip apropiindu-mă de ea.
-Poate.-spune sfidătoare.
-Of....Shailley,care-i problema ta,femeie?-întreb dandu-ma  bătut cu mâinile pe față.
-Problema mea este ca toată lumea m-a luat de proasta,m-a folosit,iar acum,va băgați iar picioarele în viata mea.-spune serioasă.
-Prefa-te ca ești isterica.-spun oftând.
-Ce?-întreabă șocată.
-Prefa-te ca ești isterica,o să-mi mulțumești mai târziu. -repet încet.
-Ok....-șoptește-Ești un nemernic,toți sunteți niște nemernici!O sa spun tuturor identitățile voastre!-începe sa zbiere și în secunda doi o iau pe un umăr și mă indrept înapoi spre avion încercând sa o țin locului.
-Putin prea isterica.-spun printre dinți când aproape ca o scap.
-Scuze.-șoptește și se calmează.
-Ce faci,frate?!-mă întreabă Ryan când mă vede cu ea pe umăr.
-Avea de gând sa ne deconspire,urmez protocolul.-spun lăsând-o jos.
-Stai aici.-îi spune Ryan brunetei ,arătând spre un scaun.  
        Shailley P.O.V
      După o călătorie care a durat o veșnicie,am ajuns în sfârșit la ferma lui Clint din Oregon,unde îl vom ascunde pe Will.Pe drum,Will s-a trezit și i-am explicat totul.La început a fost șocat,apoi speriat,apoi neîncrezător și acum s-a calmat,dupa ce a vorbit și cu Tony care i-a spus ca tatăl lui a fost Ant-Man.Pana va veni Clint,ne vom instala,și pentru că ferma este relativ mica,și camerele sunt puține,voi sta cu Will în camera.Aparent Rosie știa c-o sa fac ceva ca sa vin cu ei și mi-a luat și mie lucrurile.
-Ninge!-spune Will în timp ce aranjam ceva în baie.
-Cati ani ai?-întreb râzând intorcandu-ma în camera și rezemandu-ma de un perete.
-Cum adică?Am 19.-spune confuz de la fereastra.
-Păi te porți ca și cum ai avea cinci.-spun punând geamantanul într-un dulap.
-Serios?!Bine atunci,acum cum ma port?-spune și mă surprinde luandu-ma în brațe și învârtindu-ma.
-Bine,bine,bine!Will,mi se face rău!!!-țip printre râsete.
-Acum e mai bine?-mă întreabă oprindu-se,cu buzele aproape de ale mele și mergând cu spatele.
-Da.-spun încet și când vreau să-l sărut,cădem unul peste altul în pat.-Ce Dumnezeu?!-întreb râzând.
-Și s-a dus momentul!-rade Will de sub mine.
-Shailley,poți sa cobori puțin,te rog?-întreabă Rosie din ușa pe care am uitat-o deschisa.
-Pe bune?!-spunem eu și Will în același timp.
     Ma ridic înfrântă de pe el și o urmez spre parter.
-Hei pișcot!-îmi spune Clint în timp ce pune pe masa din bucătărie o cutie.
-Hei!Eu ce am?!-întreabă Rosie supărată pentru că nu a fost alintata de Clint.
-N-ai ieșit cu copilul meu.-spune acesta strambandu-se.
-Bună ziua,domnule Barton.-spune Jessica intrând în  bucătărie după un pahar cu apă.
-Bună Jessica.-spune Clint și-mi face cu ochiul.Deci nu le alinta pe toate.
-Ce-i în cutie?-întreb curioasă.
-Cărțile tale și în mașină mai am panzele lui Rosie.-spune oftând.
-V-am cerut și eu niște lucruri,domnule.-spune Jessica supărată.
-Oh,imi pare rău,dar nu am avut timp și de tine.-spune socand-o și făcând-o sa plece din bucătărie.
-Asta a fost urât. -spun cu mâinile în cutie și-mi vine să-l pup când dau de cărțile mele preferate și de Kinder.
-Nu-mi place de ea.-imi spune Clint luând din frigider  o bere de rădăcini.-O să trebuiască să mergeți la cumpărături,e totuși a doua zi de Crăciun.
-Tu vrei ceva?-îl întreabă Rosie politicos.
-Eu o sa plec.Tony are nevoie de Răzbunători la sediu.Va descurcați voi.-mă liniștește când îmi vede ochii mari și apoi pleacă.
                        ***
-Și acum?-o întreb pe Rosie de lângă biblioteca din sufragerie,după ce am aranjat cat de cat cărțile.
-Presupun ca nu ai chef sa mergem și cu Jessica la supermarket,nu?-întreabă de pe fotoliu roșcata.
-Mergeți la cumpărături?-întreabă Issac intrând în casa cu restul băieților,în afara de Matt.
-Da!-spun hotărâtă-Fac o friptura genială,dar nu pot fără ingrediente. Vine cineva cu noi?-întreb imbracandu-mi deja haina.Anul asta nu era prea multa zăpadă în Oregon,dar nici vreme de plaja nu era.Imi pun cizmele în picioare și îmi iau geanta.
-Vin eu.-spune Issac când vede ca merge și Rosie și mă face să-mi dau ochii peste cap.

   Da știu,pare ca am murit.Dar nu e asa!Am postat și eu în sfârșit. YEY!!!
    P. S.: Dacă vreți sa ma omorâți pentru a durat atât,lista este deschisa în comentarii😂😂😂😉

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum