•29•

176 12 1
                                    

S holkama jsme vstaly o trochu dřív,protože ze zkušenosti z předešlého dne jsme věděly,že Nancy trvá asi dvě hodiny udělat si obyčejný culík.

,,Pane bože ukaž mi to,to je s tebou strašný!":vytrhla jsem jí černou gumičku z ruky a udělala jsem jí ledabylý drdol z vlasů.
,,A už se tím nezabývej.":popostrčila jsem ji ze dveří aby mohla Clary už konečně zamknout a my se vydat na doslova vytouženou snídani.

To jídlo jsem si nakonec ani nevychutnala,tak jak jsem chtěla,protože jsem musela u týmového stolu pořád čelit Samovým hnusným vyčítavým pohledům,kterým se prostě jednoznačně nedalo vyhýbat.

,,Kašlu na to.":zamručela jsem a odsunula jsem židli,kterou jsem pak zase surově zasunula.Když jsem odnášela tácek s jídlem,všimla jsem si nenápadně hozeného zmuchlaného papírku vedle špinavého talíře.

Rychle jsem ho zastrčila do kapsy od pohodlných tepláků a vyšla jsem z jídelny.Sedla jsem si na schody a začala jsem ho pomalu rozbalovat.

V 9:00 za jídelnou.

To si ze mně zase někdo střílí ne?Ani podpis,ani písmeno,prostě nic,jak mám jako zjistit kdo to napsal?Mám tam jít nebo ne?Není to nebezpečné?

Zkontroluju hodiny na mobilu a zjistím,že je 8:47,takže mám 13 minut.Ale jo,jdu tam,co můžu ztratit?No nic.A protože jsem tak neschopná,cestou do chatky ještě párkrát zakopnu o malé kameny,které jsou tady snad všude,ale jinak to byla pohoda,samozřejmě v rámci možností.

A pak nastal ten šok.Když jsem došla do chatky,Clary se tam líbala s nějakým klukem.Takže to máme tak,že tam mám ani ne za chvíli být,ale ani se nemůžu v klidu převléct do čistého oblečení.V odrazu mobilu zkontroluju svůj vzhled a rychlejším krokem se vydám k jídelně,pak zabočím rovnou za ní.Na betonu tam seděl Sam s kapucí na hlavě.Ha,to si fakt jako myslí že ho nepoznám?

,,Same?To ty si to psal že?"Mlčky přikývl a nechal se unášet chvílí slabého ticha.,,Vieš, chcem ti pomôcť.",,Ale ty mi nemáš s čím pomáhat,tohle si musím vyřešit sama."

,,Vieš koľký je deň?":náhle se zeptal.,,Jo,druhý."

,,Tak to ti ostávajú už len štyri dni.":pronesl sklesle.,,Někdo to ví.",,Čo?",,Někdo ví kdo jsem,vyhrožuje mi přes komentáře na youtube a přes soukromé zprávy.Nevím co mám dělat."

,,Tak mu na ne neodpovedaj, musíme čo najskôr zistiť, kto to je, mohol by ti prekaziť celý plán.",,A nebo mi ho už celý překazil...Same,řekni mi co mám dělat?Jak to mám vyřešit?Co když se to všechno najednou jedním jeho tahem pokazí?Co budu dělat?"

,,Jak-":Aby mě umlčel přitiskl jeho rty na ty mé.Byl to zvláštní pocit,ne jako tehdy..Mohlo to trvat sekundy,minuty...Po chvíli jsem otevřela oči,ale on už tam záhadně nebyl.Co to mělo znamenat?Už tak mám dost práce s jedním problémem a on k tomu přidá ještě tohle?Asi už mi z toho jde opravdu hlava kolem.

Po tomhle incidentu jsem se odebrala s Michaelem do mé chatky.Chvíli jsme si povídali,ale pak jsem ho poslala k sobě,protože jsme měli mít celý den volno a já se vůbec nevyspala.Ranní vstávání mě co nejdřív zabije.

Taky jsem se rozhodla,že nebudu ta hnusná svině a alespoň napíšu matce krátkou sms jak se mám a takový ty blbosti okolo.Vzala jsem si mobil,ale první co mě zarazilo byla tapeta na odemknutí telefonu.Byla jsem tam já a Sam jak se líbáme za jídelnou.Ale já přece měla mobil s sebou,v kapse.Někdo nás musel vyfotit a přeposlat to do mého mobilu.Mohl to být kdokoliv.Dnes jsem si tady nechávala ale mobil jen,když jsem šla na záchod.

Nevím kdo to je,ale jsem si téměř jistá,že to má něco společného s těmi komentáři na youtube.Večer jsem šla s holkama ještě na večeři a pak jsem se jich zeptala jestli tam tu fotku nenastavily ony.Sam na mě zase divně koukal,ale z toho jsem si už vědu nedělala.Holky to nebyly a nakonec jsme šly do chatky a zalehly do postelí,protože ani odpoledne jsem kvůli té fotce nedokázala usnout.







The Youtube Crush FF/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat