AHLAKSIZ HAYATLAR

6.2K 91 6
                                    

TÜM HAKLARI BANA AİTTİR İZNİM OLMADAN KİMSE KULLANAMAZ HER HANGİ BİR ALINTI OLURSA ŞİKAYETTE BULUNURUM.

SU......

Hayatın yarı yarıya kesiştiği yerdeyiz şimdi dimdik olabildiğimiz ve birbirmize muhtaç bakışlarımız kışı kış yapan şöminemiz ve kırmızı şarabımız.

adını koymadığımız o müthiş gerçekler ve birde ahlaksız hayatlarımız yolun sonu burasımı ???


ATEŞ......

Soğuk geçen bir gece daha sensizliği anımsatan bizim kirli sokaklarımız  beklemeye değer güzelliğin ve bir yudum bira işte bizim gerçeğimiz  ahlaksız bakışlarımız  yolun sonu burasımı???

NEHİR.......

Gözlerindeki korkumu benim güzel kışım aşk istiyorum bir dolu aşk masumiyeti kıran ahlakımıza karşı içmeliyiz  kırık bar taburesine çarpa çarpa gitmeli ve evde bir bardak viski daha içmeliyiz ahlaksız hayatmızın şerefine yolun sonu burasımı???


ENES.....

Derin bir rüya benimkisi rüyamda bile seninle uyanıyorum çokmu kırık parçalar istanbul büyük şehir yine kaybettik sanırım  dönmeni bekliyerek geçirdiğim bir gün daha sona eriyor sahi yolun sonu burasımı???

 

YOLUNU KAYBETMİŞ DÖRT GENÇ GERÇEK HAYATLA YÜZLEŞMEK ZORUNDA KALMIŞ  HERŞEY ANLATILANLAR  KADAR KOLAYMIDIR   ATEŞ VE SUYUN AŞKI HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELİRMİ ?

NEHİR VE ENES KOCA ŞEHİRDE BİRBİRİNİ BULABİLİRMİ YA KÖTÜLER ONLAR HANGİ CEHENNEMDELER?????

millet yeni hikayem  ahlaksız hayatlar dört gencin başına gelen olayları ve aşklarını anlatıcam umarım begenirsiniz...

AHLAKSIZ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin