Pein közlése 3.rész

317 23 5
                                    

*Claw szemszöge*

Mielött elmentünk volna az étkezőbe, Konan elmondta, hogy elöbb tarstak vele Peinhez és utána kajálunk.

- Ki az a Pein?- kérdeztem.

- Ő a vezető.- Mondta.

Kb még olyan 5 percig sétáltunk, ami baromi unalmasan telt. DE TÉNYLEG!

Illatokat éreztem. Két, igencsak ismerős illatott.

Ezek ők.-gomdoltam.

Figyelmesen, komoran néztem az utatt míg meg nem láttam őket.

- Cső Konan.- integetett a szürke hajú majd a maszkos mellől elépve odajött hozzánk.

- Szia Hidan.- mondta Konan, és nem törődve vele tovább ment.

- Hé gyere vissz- vett észre engem majd meglepetten mondta az utolsó betűt-a.

- Claw, ne foglalkoz vele. Ő olyan, hogy jobb ha figyelmen kívül hagyod vagy különben olyan leszel mint ő.

- Konan ez egyátalán nem igaz!- felete Hidan. Majd..rá csapott Konan fenekére.

- Hidan...- morogta és jelentek meg az erek a fején- Te mocskos perverz!!- esett neki és probálta elverni.

- Konan nem mehetnénk?- kérdeztem gondterhelt arcal.

Rá néztem a mellettem lévő férfira. Pontosabban... feltettem lévő férfira.
EZ MEG MIKOR KERÜLT IDE?!

Mindegy.

Kiváncsian néztem mi van a kezében.
Pénz?-gondoltam.-
Áhh ez is valamilyen sznob vagy micsoda.

- Aztán máskor eszedbe ne jusson ilyen te barom!- szidta le a fejét a szürke gyereknek majd azt mondta- Gyere Claw, menjünk!

Utoljára rá pillamtottam arra a kettőre és silyedtem Konan után.

Már rég elhagytuk őket amikor észre vettem hogy Rika NICS ITT!

Na várjon csak az a hülye gyerek!

Gyorsan bekapcsoltam azt a jutsut, és máris hallottam azt a gondoltatott a fejében hogy: És akkor megint az lesz mint Konohában, MINDENKI fiúnak nézi, amikor egy lány. Azt hiszem...

Erre hirtelen nem tudtam mit mondani de eszembe jutott hogy EZ RÓLAM BESZÉL!

"Hülye gyereeeeeeek~
-Énekeltem mint egy madár-
MÉG MINDIG HALLOM A GONDOLATAIDAT TE SÜGÉR. HOL VAGY TE SZERENCSÉTLEN??

Itt vagyok a konyhánál. Te hon vagy?

Peinnél.

Kinél?

PEINNÉL.

Jó mindegy. Megkérek majd valakit hogy mutassa meg hol van az a PEIN.

Ok. Cső."

- Rika merre van? Csak mert megjöttünk.- mondta Konan, és egy hatalmas nagy szobor volt elöttünk, amin sok szemek voltak, és 2 kéz.

- A konyhában csövezik, de hamarosan itt lesz.

- Szóval itt vagytok.- mondta egy mély hang, a sötétből.

- Peinci gyere már ki a fényre!- mondta Konan.

Ekkor egy alakot láttam kijönni a fényre. Kb olyan haja volt mint Narutonak, ezért kicsit értetlenül néztem.
Aztán megláttam a Rinenganját. Végig néztem rideg tekintetén mire egy kicsit megborzongtam.

- Öhm...mért is hivattál?- kérdeztem.

- Bizonyára tudod hogy ez az akatsuki. Mostantól te és a húgod is tagok vagytok.

- Jólvan oké, ezt Konan is mondta...Ennyi?

Azért meglepődtem hogy Rika is benne lesz, mert ő még nem tette le a chunin vizsgát.

- Nem csak ennyi. Ti úgymond állatok vagytok-köszi bazdmeg- csak emberi bőrben.

- Aha...

- Érezted már, mint ha kinőtt volna egy farkad vagy füled?

-Igen. Többször is.

- Ez azt jelenti, hogy kezdtek átalakulni. Az átalakulást nem tudjátok irányítani, de majd megtanuljátok.

- Hm....-gondolkodtam majd kinyögtem-...és kitől?

- Azt majd megtudjátok.-Aha persze. Fogadjunk ő se tudja.- Valamilyen kérdés még?

- Van. Én milyen állat vagyok? És Rika?

- Te tigris, Rika meg róka.

- És ti ezt honnan tudjátok.

- Ebből a tekercsből.-mondta majd elővett egy tekercset- Évszázadokkal ezelött írták. Az van benne hogy Konohában egy testvérpár él, Akik a Tsumaki család tagjai, és félig állatok.
És még van valami... amit nem mondhatok el.-tette el a tekercset- Rikának 3 hónap múlva lesz a vizsgája?

- Igen, amire sokat kéne gyakorolnia.

- Azt tudom. Add oda a fejpántod és adj egy kunait.-Tudtam mire gondolt, ám nem mertem ellenkezni ezért
Azt tettem amit mondott.- Tudod mi a dolgod?- bólintottam- Nagyon helyes.

Fogtam a kunait és áthúztam a fejpántott.

- Mostantól szökött ninja vagy. Mehettek.

- ITT VAGYOOOOOOOOK- Na lám ki van itt? HÁ PERSZE HOGY RIKA PONT JÓKÓR.

- Mehetsz is.- Vágom hozzá- Elkéstél. Hol voltál?

- Nos, kerestük a helyet Deidarával.- hátra néztem és egy hosszú szőke hajú lányt láttam.

- Inkább menjünk mielött kaptok egy Shinra Tenseit.-súgta a fülembe Konan.

***


Sétálgattunk a folyosón Rikával és bolyongtunk az örökké valóságig.

- Képzeld. Deidara nem lány-mondta, mire kikerekedett szemekkel bámultam rá.

- Szóval..akkor te most azt akarod nekem mondani....hogy Deidara igazából fiú?-kérdeztem meglepetten

- Igen Claw.-mondta Rika- Először én is lánynak néztem...

- Hallottam ám! Hm!- kiabált a folyosó másik végéből az említett.

Életem további része az akatsukibanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora