Capitolul 4

42 9 0
                                    

Ajung in casa, ma pun langa semineul ce lumina puternic, focul rosiatic era hipnotizant... pleopele imi deveneau din ce in ce mai grele, aud o voce ragusita in spatele meu.

- I-am promis tatalui tau ca te culci la 22:00. Maine nu va fi acasa, saptama asta va fi mai ocupat ca niciodat.

- Asta e chiar bine, scap putin de cicaleala lui...

Urc sus, aud sforaitul fratelui meu drag, mai are putin si se zguduie casa. Dante merse in camera lui. Intru in camera, ma arunc in pat si adorm instantaneu.                                                                                Razele puternice  ale diminetii ma trezesc, era ora 7:00, merg in baie, privesc in oglinda, tot ce vad  o straina singuratica. Imi fac rutina si ma imbrac in niste blugii negri, o bluza neagra larga si niste ghete maronii.                                                                                                                                                              In bucatarie stateau Dante cu Chase, se uitau la mine de parca vedeau o stafie...

- Ce e cu negrul asta de pe tine? Spuse Chase cu un ranjet pe fata

- Ce e cu prostia aia de pe tine, de fapt m-am obisnuit, o intalnesc in fie care zi. Ranjetul disparu si se tranforma in rautate...

Dante mai avea putin si izbucnea in ras.

- Cafea? Ma intrebaa Dante cu un zambet pe fata.

-Sigur. Sti ceva, o sa o beau la liceu!

- De ce?

- Deoarece, daca nu pornim in urmatoarele 5 minute, nu mai ajungem vii!

Am fugit toti in graba spre masina cu speranta de a nu intarzia la prima zi de liceu. Insa sperantele noatre erau in zadar, era deja 8:00, iar noi eram dea-bea pe autostrada. Am ajun repede in clasa, profesorul se uita la noi de parca mai avea putin si exploda de furie. Mai ales ca nu eram pe lista lui de elevii iubiti. Sofia cand ma vazu izbucnii intr-un ras infundat.

- La detentie cu voi !!!

Mergeam toti trei spre director ca sa ne luam biletele de detentie. Directorul cand ne vazu, parea detul de plictisit.                                                                                                                                                                     -Oare de ce nu ma mira sa va vad... Intinzand 3 bilete.

- Domnule director nu v-ati plictisit sa ne tot vedeti pe aici de 3 ani?

- Am stiut ca o sa ma plictisesc de voi 2 acum 3 ani cand aveti venit prima data aici...iar acum mai luati si oamenii cu voi...ohhhh Doamne, imi erau de ajuns 2...                                                                          Acum plecati ca am treaba.

Si asa am ajuns toti la detentie din prima zi, se pare ca profesorul care ne-a trims e noul prof de mate,saracutul, cu noi ii va fi mult mai greu...

O vad pe Cat intrand, nu cred ca a mai intrat la detentie din clasa a4-a.

-Tu ce cauti aici ? O intreb eu curioasa pe Cat

-L-am corectat pe profu' de mate, nu e vina mea daca a gresit ! Raspunzand Cat furioasa si imbufnata.

- Ce stupid, trebuie sa scapam de el cat de repede posibil ! spune Chase furios.

- Ce e Chase, te enerveaza ca a bagat-o pe iubitata la detentie? spune Dante ranjind,iar  eu bat palma cu el.

Chase si cu Sofia au urlat in cor ,,Nu suntem impreuna!!!!'' Eu si Dante am ridicat mainiile sus in semn de predare, am inceput sa radem toti.


AdrenalineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum