- 9-

40 4 2
                                    

Bu bölüme yakıştırdığınız şarkıyla dinleyin ;)

Flashback >>

Eathen ; N-nasıl ? Nerede bu kız ? Hayır hayır , seni almalarına izin vermeyeceğim..

Arkasını dönüp odadan çıktığında koridorun başında , maskeli kadınla karşı karşıya kalmıştı.

- Birini mi arıyordun ? 

Şimdi >>

Eathen ; Rose nerede ? Ayrıca sen de kimsin ?

x ; Sadece hafife almaman gereken biri.

Eathen ; Rose nerede?! Çabuk söyle !

x ; Yavaş gel bücür , ilk olarak beni  buraya çağıran sizdiniz ! 

Eathen ; Ne 1 dakika , yoksa sen .. onun annesi misin ?  

x ;  ( kötü bir gülüş )  evet  , seni onun başında dur diye tutan kişi de benim.. Ah !  Tam da unutuyordum , efendinin önünde eğilmeyecek misin ? 

Eathen ; N-ne ? 

biraz düşündükten sonra ,

- Peki rose iyi olacak mı ? 

x ;  ( bıkkın bir şekilde ) Ah ! Sen nasıl bu soruyu sormaya cürret ediyorsun ! Onun annesi benim  ! Tabi ki de benim yanımda rahat edecek ! 

Eathen ; Sana inanmıyorum tamam mı ?!  Aklınca kılık değiştirip Rose'u  konseye götüreceksin değil mi ? Anlamayacağımı mı sandın ! 

Eathen hızlı bir atakta bulunup karşısındaki kadının maskesini yırtarcasına koparır hatta tırnaklarının izi kadının suratında belirgin bir şekildedir. ( kısaca tırnağını suratına geçirmiş ) Fakat burada bir tuhaflık vardır. Bu kadın kılık değiştirmiş bir vampir değil bu kadın rose'un öz ve öz annesidir. Karşısında ki kadın iyice sinirlenmiştir , genç oğlan tam kaçacağı sırada boynundan tutup sıkmaya başlar ve karşı duvara  fırlatıp atar.

X; Bana bak bücür , bunun bedelini ağır bir şekilde ödeyeceksin ! Az önce çok yanlış bir tahminde bulundun ! 

 + Rose +

 Gözümü açtığımda kafamda dikilen 2 kişi dikkatimi çekmişti. Bunlar da kimdi ?                      Yavaşça yerden kalkmak için elimi yere koydum , nemli toprak üzerinde koşma hızım normal olandan daha azdı. Yani kaçmam zor olurdu. Etrafa iyice bakınırken , klasik sorularımı sormayı da ihmal etmiyordum.

+ Siz de kimsiniz ? 

- Tanıman gerekmeyecek biri 

+ Y-yoksa ..  Eathen nerede ? Kimsiniz siz ? Bana ne yapacaksınız  bir şey söylesenize ! 

- Fazla bağırma güzellik , yoksa o suratında derin bir iz bırakmak zorunda kalacağım.

+ O zaman sorumu cevapla ! 

- Vay vay vay , bu öz güvende nereden geliyor ? 

+ Kim için çalışıyorsunuz ? 

- Annen için bu kadar bilgi yeterli.

+ Peki , o  şu an nerede ? Beni onun yanına götürün ! Size nerede dedim !

Karşımda ki adam biraz durup etrafına bakındıktan sonra ;

- Evde arkadaşın ile birlikte.

HİDDEN PAST ( A Hybird)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin