Uyanir uyanmaz aklima su lanet olasi ev geldi. İlk isim bilgisayari acip su evi arastirmak oldu. Korka korka elim klavyenin tuslarina gitti ve evimizi arastirmaya basladim.
Saskin gozlerle ekrana bakiyorum,isime yarayan bir sey bulamamistim... Tanrim bu haber de neyin nesi? Koskoca baslik dikkatimi cekmisti. LANETLİ EV bu da neyin nesiydi boyle? Ne laneti tanrim hala ruya mi goruyorum yoksa? Hic vakit kaybetmeden sayfa basligina tikladim ve yazilari bir bir okumaya basladim.
1999 yilinda Mary Green adinda bir genc kiz bu evde olu bulunmustur. Duyulan haberlere gore bu evde kizin ruhu dolasiyormus. Bu eve gelenler ya olerek yada delirerek cikiyormus.
Birisi bana bunun bir saka oldugunu soylesin. Saka demi bu? Sabah sabah hic gulecek durumda degilim. Hahaha tanrim ya bu kiz bana musallat olduysa? Suan korkudan olebilirim.
Korkmus bir sekilde annemi cagirdim.
Ben:Anneeeeeee
Annem paniklemis bir sekilde odama geldi.
Annem:Kizim.Ne oldu?
Ben:Anne sana gostermem gereken sey var.
Annem: Sabah sabah ruyanda mi gordun?
Ben: Anne hadi ama.. Bak burada bir kiz olmus ve ruhu dolasiyormus evde.
Annem oyle bir kahkaha atti ki ev yanki yapti.
Annem:Hadi ama kizim. Arastirma sunlari. Mutluyuz biz tamam mi? Mutlu olacagiz hadi ama inan artik..
İnanin artik bana,bu ev ruhlu! Ya olursek tanriiiiimmmm! Kapi tekrar kapandi aman tanrim o kiz!
Yazim hatalarim vardir. Telefondan yaziyorum :) Umarim begenirsiniz :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evdeki Kız
HorrorÖnceden sorunlu ve kötü bir hayatları olan Wesley ailesi artık mutlu olabilmek için yeni eve taşınmayı planlamışlardır.Her şey güzel gidiyordu ta ki Sofia penceredeki o kızı görene kadar..