I want you back

1.3K 19 5
                                    

heey lezersss! ik heb een nieuwe omslag foto:) like it? comment wat je er van vind ;) sorry gisteren moest ik leren voor een groot Proefwerk Frans:( maar ik ga mijn best doen voor een xxl part!! xxxx

Samen met Samuel zit, nou ja Lig ik op de bank. Hij heeft zijn armen om mij heen en ik mijn armen om hem heen. "Heey tortelduifjes! komen jullie nog helpen ontbijt klaar te maken?!"Roept Jai vanuit de keuken. "Ik kom al! "roep ik. Snel geeft ik Samuel een kus en sta op. Ik voel Samuel's blik branden in mijn rug.

"Zo, een Aziaat die geen eitje kan bakken hahaha Sorry "zeg ik wanneer Jai een handoek op mijn hoofd gooit. Kaj en Dioni proberen een eitje te bakken maar dat gaat niet echt goed. "Weet je wat, jongens gaan jullie maar de tafel dekken, en alvast zitten, dan maak ik het ontbijt klaar ,Dit schiet voor geen meter op"zeg ik lachend. De jongens lachen "Zeker?"Vraag Dioni.

Ik knik "Over ongeveer 10 minuten ben ik klaar, nou hup hup" Zeg ik lachend en wijs naar de lege tafel. De jongens lachen en pakken de borden en glazen. Ik lach even en begin dan met het ontbijt. Ontbijt voor 5 man + ik... Best veel eigenlijk.

Ik bak de eitjes en pak het brood en zet thee. Alles ligt binnen tien minuten klaar. De jongens gaan eten. "Lekker, beter dan die van Kaj hahah" Zegt Cassius als hij een hapje ei meemt. "dankje" zeg ik trots

Na het ontbijt ruim ik ook weer af. Samen met Jai ruim ik de keuken een beetje op "Ooh ik moet naar school, doeeeii"Zegt Jai en gaat weg. Ik zwaai nog even naar hem. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. Dat kan Samuel niet zijn, die is de stad in met Giovanni, Dioni en Jai zijn op school en Cassius is vandaag bij Zöe ....Ik draai me om en kijk in twee blauwe ogen.

Deze ogen vergeet ik nooit meer. Zeker niet de persoon bij wie de horen..... Kaj.

"Eeh hoi"Zeg ik zacht. "Heey"Zegt Kaj zachtjes terug. awkward zeg. Stilletjes ruim ik de vaatwasser leeg. "Moet ik helpen?"Vraag Kaj. Ik schud mij hoofd "Nee hoeft niet hoor"Zeg ik. Ik slik maar mijn mond is droog . "Manal het spijt me.. "Zegt Kaj opeens.

Wel een beetje laat he? Wou ik zeggen , maar in plaats van dat zeg ik droog "Oh" . Kaj komt dichter bij staan. Ik doe een stap naar achter "Manal, ik wil je terug... Sara heeft me mislijd, ik wil alleen jou! Jij en ik, ik weet dat je me nog leuk vind. Dat zie ik in je ogen, je wilt me... "Zegt Kaj opdringerig. Kaj pakt mijn gezicht vast en zoent me "KAJ WAT DOE JE?!"roep ik boos.

"Eerst zei je dat je van mij hield. Toen zoende je mijn bff en nu wil je me weer terug? Kaj ik ben geen f*cking 2de optie.  Ik ben helemaal klaar met jou. Samuel, hij houd van me om wie ik ben, jij valt alleen op wat je ziet "Zeg ik kil en emotieloos.

Kaj kijkt me verbaast aan. "Sorry i-ikk zal je met rust laten, het spijt me "Zegt Kaj stotterend. Ik schrok van me zelf, ineens leek het net alsof er iemand anders in mijn zat... wow. Snel ruim ik alles op en ga op de bank liggen tv kijken, tot de jongens weer thuis zijn. Gelukkig moet Kaj stage lopen. Laat hij me tenminste even met rust. Ik verveel me echt heel erg, er zijn alleen maar programma's als Dora op tv.

Ik ga dan maar slapen hoor , ik stapel wat kussens op en pak een deken en ga liggen. Pfff gisteren heb ik heeg oog dicht gedaan... Die droom leek net echt zeg wow. Ik ben zo erg in gedachte dat ik in slaap val.... pff de dag begint al goed.

Until the end of time (tijdelijke stop)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu