5. rész

385 19 4
                                    

...mondta elég furcsán. Amikor kiertunk kerestünk helyet kajálni. Leultunk és elmondtam neki az egészet, azt hogy Benii próbálkozik nálam és hogy nekem miért nem jön be.
-Ömmm nem akkartam mondani, de amikor Ábel elkerete a számod akkor ott állt Benii és Gery a fuggonynel. És amikor odajottel hozzám, Ábel odafordult Beniihez és mutatott egy like jelet. [
-Ahhjjj gondolhattam volna.-mondtam mérgesen de mégis boldogan-de legalább Ábel kérte el és nem Benii.
Megkajaltunk és Zoénak mennie kellet mer Máté elrangatta a nagyszinpadhoz, úgyhogy egyedül kellett visszamennem. Amikor beleptem Ábel jött oda hozzám én meg maj' szivrohamott kaptam.
-Figy' ugye nem baj hogy megadtam Beniinek a számod?
-Ahhjjj mostmar mindegy.-es igaza lett Zoénak. Tényleg Beniinek kérte el. A kis álszent. Valami bocsi felét nyogott majd kiment mögöttem. Én odamentem a cuccainkhoz és leultem. Rairtam Dominikra hogy, hogy sikerült a BMX verseny.
[Dominika: DA,Dominik: DK]
DA: Helló! Hogy sikerült a verseny?
DK: Milyen verseny?
DA: A BMX.
DK: Nem is voltam versenyen.
DA: De Gery azt mondta...
DA: Várjunk csak te egyáltalán tudod hogy a PlayIT-en vagyunk?
DK: Jaah Gery említette de nem kérdezte volna meg hogy szeretnék-e jönni.
DA: A kis szemét! Képzeld az volt...[elmond mindent] és most felszivodtak mind a hárman.
DK: Oooo az szívás. Miért nem próbálsz meg beszélni Geryvel hogy most mivan Beniivel. Hátha kiszedsz belőle valamit, tudod hogy nemtud titkot tartani...
DA: Jah jó ötlet. Felhivom.
Ez elkoszonesnek szántam de ekkor videóhivast csinált belekacsintott majd lerakta.
DA: WTF??
DA: Dominik csak nem tudsz valamit?
DA: DOMINIIIIKKK
Ezután már nem válaszolt, tuti tud valamit. Felhivtam Geryt de nem vette fel. Biztos valahol hárman dumcsiznak...

Na Hello.
Hajnali 6 van és én még ébren vagyok. Nem aludtam semmit, és este meg színházba megyek.
Na de ez lényegtelen, csak kérném hogy irjatok valamiféle visszajelzést hogy, hogy tetszik, és ezek alapjan döntöm el hogy lesz-e vasárnap is rész. Puszii nektek😘💜
Sziasztok

Ismerem, vagy mégsem?Where stories live. Discover now