38 - Tobulas jausmas.

1.5K 99 8
                                    

Žinau ko jūs norėjot. Muhahah. Vis dėl to einam į galą istorijos :')))

Be to siūlau paskaityti naują mano trumpą kūrinį 'Donuts' jis su Troye Sivan

-O kaip netikėta!-Išgirdusi vyrišką balsą iš karto atsitraukiau nuo Zack. Jis trumpam pažvelgė man į akis, o tada šiek tiek sutrikęs atsisuko į Semą, kuris stovėjo atsirėmęs į savo mašiną, kurios atvažiavimo net neišgirdau, ir plojo.

-Semai.-Zack atrodė šiek tiek susinervinęs, aš nuleidau galvą. Dieve, kaip gėda.

-Nepyk, kad sutrukdžiau, bet maniau, kad pyksitės, tai norėjau sutaikyti.-Trūktelėjo pečiais šviesiaplaukis. Zack pečiai atsileido. Pasirodo, Semas tikrai gerai pažįsta Zack. Panašu, kad ir ką jam būtų pasakęs juodaplaukis, jis tai ignoravo. Aš sužavėta.

Pajautusi, kad mano gėda šiek tiek nuslūgo, užkišau plaukus už ausies.

-Aš neturiu ką veikti.-Semas nusižiovavo.-Važiuojam į miestą.-Suzyzė.

-Ką ten veiksim?-Kilstelėjau antakius aš, net nespėjus Zack nieko pasakyti. Juodaplaukis pažvelgė į mane, aš trumpam palaikiau akių kontaktą, o tada vėl atsisukau į Semą.

Nespėjau nieko jam atsakyti.

-Nežinau..- Semas pradėjo kažką sukioti tarp pirštų, o tada pažvelgė tiesiai man į akis ir gudriai nusišypsojo. Jis toks keistas.

-Kol nesugalvosi ką, niekur nevažiuosim.-Zack nusišypsojo ir atsirėmė į savo mašiną, kas atrodė karštai. Net nežinau kaip elgtis po to bučinio. Velnias, aš vėl paraudau. Zack kaip tik tuo metu pažiūrėjo į mane ir keistai nusišypsojo.

-Nagi, tiesiog važiuojam, o aš numirsiu iš nuobodulio.-Suzyzė šviesiaplaukis ir vėl mirktelėjo man, tik šį kartą aš supratau kodėl. Atrodo, jis žinojo, kad taip nutiks. -Tiesa, sugalvojau kur noriu nuvažiuoti!-Laimingas sušuko.

-Kur?-Zack lėtai paklausė. Jo balsas duslokas.

-Šiandien bus naujas filmas kine. Siaubo. Turėtų būti įdomus..-Susimąstė. Zack atsiduso.

-Tu tikrai įkyrus.-Semas pavartė akis ir įlipo į mašiną.

-Nagi kažkuris į galą, kažkuris į priekį!-Pirštais pabarbeno į vairą. Aš atsidusau ir pažvelgiau į Zack. Tokią akimirką sugadino. Tiesa, turėsiu laiko viską gerai apsvarstyti.

-Aš einu į galą.-Pasakiau ir nuėjusi į mašiną atsisėdau, o tada užsisegiau diržą. Zack pasekė mano pavyzdžiu. Jis pažvelgė į priekinį veidrodėlį ir mūsų žvilgsniai susitiko, aš švelniai nusišypsojau jam. Atrėmiau galvą į stiklą ir užmerkiau akis. Norėčiau miegoti.

-Kažkas nori miego.-Semas pažvelgė į mane. Jis elgiasi su manimi kaip su drauge, kas yra tikrai keista.

-Iš kur tu toks draugiškas?-Atvirai paklausiau. Jis lygiai taip pat kaip Zack pažvelgė į mane per priekinį veidrodėlį.

-Tu Zack draugė. Na gal jau ne visai draugė.-Nusijuokė, o aš rankomis užsidengiau veidą.-Jei tu Zack draugė, reiškia aš tave laikau geru žmogumi.-Pridūrė ir nusuko akis į kelią.

Netrukus jie pradėjo kalbėti apie kažką su Zack, o aš praktiškai miegojau. Jau jaučiuosi geriau, atrodo pagirios beveik dingo. Pridėjau pirštą prie lūpų. Dieve, jo lūpos tokios minkštos.

-Nevalgyk savo pirštų, Mėja..-Semas pradėjo juoktis, aš greit užsimečiau plaukus ant veido. Kodėl jis vis pastebi ko nereikia?

-Ša tu!-Nusijuokiau. Spėju sėdžiu visa raudona. Dėl viso pikto užsidengiau veidą rankomis.

Never give up ✔Where stories live. Discover now