Litte fakta om alla

296 12 9
                                    

Okej som ni kanske har märkt så börjar jag alltid en bok med lite fakta om huvudkaraktärerna. Så kommer jag också börja denna boken, here You go!

Jacob,
Ålder: 15, äldst utav Ewing trillingarna med 10 sekunder.

Varg: Vit med mörka bruna ögon. (I mitten☝️)

Människa: Mörk brunt hår och ljusa bruna ögon, längre än Jacob men kortare än Safira (1,70 cm)

Styrka: Han är modig och ställer alltid upp för familj och vänner.

Svaghet: Han är lite för överbeskyddande mot sina syskon ibland.

Övrigt: Han är ganska smart för att vara en femton åring, han är också väldigt intresserad i mysterier och konstiga händelser.

-------------------------------------------------------

Safira,
Ålder: 15, mellanbarnet utav Ewing trillingarna med 8 sekunder.

Varg: Brun med gröna ögon. (Vänster ☝️)

Människa: långt blont hår och mörkbruna ögon nästan svarta, längre än både Isaac och Jacob (1,76 cm)

Styrka: Hon har väldigt bra självförtroende och hjälper gärna till.

Svaghet: Hon övertänker väldigt mycket så att saker som inte är jätte farliga blir mycket farligare i hennes huvud.

Övrigt: Hon är den enda utav trillingarna som vet att Summer och Logan har speciella krafter.

-------------------------------------------------------

Isaac,
Ålder: 15, minsta utav Ewing trillingarna.

Varg: Svart med isblå ögon. (Höger ☝️)

Människa: Mörk brunt hår och blåa snälla ögon, kortare än både Jacob och Safira (1,63 cm)

Styrka: Han är väldigt svår att säga nej till och om han tittar med sina blåa ögon på en så smälter man nästan utav söthet. Med andra ord kan han manipulera alla väldigt lätt.

Svaghet: Han tänker oftast inte innan han gör något så han är typ motsatsen utav Safira när det gäller att tänka efter.

Övrigt: Han jobbar fortfarande på att förvandlas och länka.

-------------------------------------------------------
Så här har ni lite fakta om dom tre nya trillingarna Jacob, Safira och Isaac. Hoppas att deta fick er lite intresserade på min nya bok//Elin❤️

Ylar Under Stjärnorna (uppföljare till Ylar I Natten)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt