68.Bölüm

921 16 0
                                    

Silah sesiyle irkilindi. İki kurşun sesi. Biri Feriha'ya, diğeri Halil'e isabet etmişti. Feriha'yı vurduktan sonra silahın tetiğini kendine yöneltmişti. Emir, Feriha'nın avuçlarının arasından kayıp gitmesine göz yumamazdı. Hiç kimse aramamasına rağmen sanki bir oyunmuş gibi ambulansa haber verilmişti. Olay anında aniden ambulansın orada bulunması ne kadar mantıklıydı? Sebebi bilinmeksizin biri haber vermişti. Herkes hayretle bakınıyordu.  Her şey 8 saniye içinde oldu. Art arda iki kurşun sesi ve devamında ambulans sesi. Kimse aramadıysa bu ambulans olaya bu kadar hızlı nasıl yetişmişti.?
******
Hastaneye kaldırılan Feriha ameliyata alındı. Ameliyat sonrasında çok kan kaybı olduğu söylendi. Emir perişan, babası Rıza Bey'in ise kalbi sıkışmıştı. Göğüs kafesi ilk defa bu kadar daralmıştı. Emir sinirlerine hakim olamayıp doktorların ameliyattan çıkmasını bekliyordu. Saatler geçti. Kurşun çıkarıldı ancak hala Feriha eski bilincine kavuşamamıştı. Rıza Bey ise atlattığı basit operasyonla odaya kaldırılmıştı.
  Emir Koray'ın omzuna kafasını koyup "Ya ona bir şey olursa. Ne yaparım ben Koray? O adam nerede? Koray bir şey de artık. Dayanamıyorum. Ya doktorlar nerede? Karım niye hala ameliyattan çıkmadı. Hepsi benim aptallığım." diye söylendi. Söylediği her kelime arasında hüzünlü bir soluk vardı. Koray en sonunda "Kendine gel Emir. Kardeşim lütfen artık", diyerek tokat attı. Bu sesini dindirse bile Emir'in gözyaşlarını dindirememişti. Bir anda doktor ameliyathanenin kapısından çıkmış ve Feriha'nın uzun süre yoğun bakımda olması gerektiğinden bahsetmişti. Feriha hastahanenin bir odasında yanlız başına öylece kıpırdamadan yatıyor, Emir gözlerini ondan almadan camdan ona bakıyordu. Ailesi perişan olmuştu. Ece bu durumdan faydalanarak Emir'e yaklaşma planlarına atıldı. Yoğun bakım koridoru gözyaslarına boğulmuştu. Halil'in olay yerinde kafasına sıktığı kurşunla  ölüm haberini Hande , Emir'e iletmek amaçlı yanına geldi. Ancak Hande'nin de yüzünden düşen bin parçaydı. Makyajı akmış, göz altları şişmişti. Emir'in annesi ise herkes gibi Emir'in yanında olmak istiyordu. Emir herkese sustuğu gibi annesiyle de konuşmak istemiyordu. Ancak dinlenmesi gerekiyordu. Eve gitmesini her önerene tepkisi 'Ben burada kalacağım; onu bırakmayacağım.' diyordu. Koray ve Hande'nin aşırı iknası üzerine eve döndü. Ruhu hastahanede bırakarak eve gitmişti.
******
Sabah olduğunda 4 saatlik uykuyla uyanmış direk arayan telefona bakmıştı. Koray yedi, Hande dört kez annesi ve babası ise kapıyı çalıyordu. Birbirleri ile bakıştılar,Aysun'un gözünden bir damla yaş süzüldü. En sonunda babası:

-Aysun söylüyorum elbet öğrenecek ,dedi.

Emir:

-Bir şey mi oldu? Neyden bahsediyorsun baba? Bir gelişme mi var? Anne niye gözlerin doldu? Bir cevap verin artık!, diye sorup duruyordu. Annesinin gözünden ikinci bir yaş gelirken

Ünal:

-Emir ilk önce sakin ol. Şimdi tekrar karakola gideceğiz. Kamera kayıtlarına ulaşılmıştır. Bulacağız .. Feriha'yı.
dediği an Emir ceketini bile almadan direk kapıdan bir hızla çıkıp gitti. Kendi kendine " Daha dün hastahanedeyken ben ona bırakamayacağım diyordum. Allah kahretsin. " diyip durdu. Koray'ı aradı ve  yine ağlayarak Koray'a:

- Koray karakola gidiyorum. Yine kaybedemem onu. Artık bir dsha kaybetmeye tahammülüm yok. Sonra konuşuruz, dedi. Gözyaşları ve siniri arttıkça arabasının hızı artıyordu. Karakola gittiğinde neredeyse çoğu kişi oradaydı. İlk süpheli Halil olabilirdi tabi ölmeseydi. Bu yüzden direk diğer ihtimal olan kişi : Yavuz Sancaktar.
     Yavuz'un evine gittiklerinde Yavuz hiç birşeyi bilmediğini söylüyordu. Karakola gitti. Emir, polislere dönerek:

-Siz bu Yavuz denenin adamları olduğunu bilmiyor musunuz? Adamın bizimle bir derdi var. Hala nasıl adamı bırakabiliyorsunuz. Deliricem. , dese bile polisler ellerinde kanıt olmadan Yavuz Sancaktar'ı kesinleşmeyen suçtan karakolda tutamayacaklarını söylemişlerdi. Emir anlamıyordu. Bağırıp duruyordu. Polisler eğer bir daha yine gürültü çıkartırsa atılacağından bahsetti. Ece olaylardan haberdar olunca Emir'in yanına geldi. Ne kadar yanında oluyormuş gibi gözükse de mutlu olmuştu.  Ne de olsa Ece, Emir'in eski sevgilisiydi. Kendisinden sonra  Emir'in Feriha'ya deliler gibi aşık olması Ece'yi çok aFeriha, Amerika'dan dönmeseydi Emir, Ece'yi bırakmayacaktı. Bir şey öğrenmek amaçlı Emir'in ağzını aradı. Sinirli olan Emir'in Yavuz'a kötü laf ettiğini duyar duymaz Yavuz'un evine gitmek için karakoldan ayrıldı. Şüpheli olarak Yavuz'un düşünüldüğünü öğrendiğinde ilk işi evine gitmek oldu. Yavuz, Ece'nin geldiğini öğrendiğinde kapıya çıkmayıp yanında bulunan adamlarına  evde bulunmadığını söylettirdi. Ece bu durumdan daha çok şüphelendi.

FEMİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin