8.bölüm

1.7K 86 3
                                    


Çok saşkındım Poyrazin bana aciklama yapmasi gerekiyor bu odada benim 2 sene onceden cekilmis resimlerim ve suanda cekildigim resimlerim var ama bu nasil olur. Poyraza dondum ve

-ne demek oluyor bu Neden bu oda da benim resimlerim var?

-sana herseyi anlatacam prenses hadi gel oturalım sadece beni dinlemeni istiyorum.

Cok saskindim usulca oturdum ve poyrazi dinlemeye koyuldum.

Poyrazin anlatimi:

Çok saşkındi anlatacaktim artik herseyi oturtturdum onu ve hemen anlatmaya basladim.

- bak Renk Emir yani seni kaçıran kisi benim kardesim cok yakindik aramizdan su sizmazdi ta ki Emirin sevgilisinin bana asik olsugunu ogrenene kadar kizda seytan tuyu vardi.

saskinca bana bakti

-bakma oyle sevmiyordum asikta degildim kiz bir gece Emir yokken bize geldi anla iste yapti yapacagini o gece birlikte olduk ve ben gecenin sonunda yaptigimi anladim ve kizi kovdum. O da gururuna yediremedi ve Emire gitmis Poyraz bana zorla sahip oldu demis. Tabi benim kardesim ona asik olduğu icin kiza inanaiyor. Neyse kanli bicakli olduk ve ben o gun evden ayrildim.  Bu sehire geldim. Cok pis islere bulastim adam oldurme uyusturucu aklina gelebilecek hersey. Insanlarin korkulu rüyasıydim. Evden ayrıldığım gun arabayla sehre geldim sehrin içinde dolasirken bi parkta sana rastladim. Yaninda Aden vardi sen cok mutlu gibiyidin zipliyordun Aden de sana gülüyordu. Sonra seni takip ettim 1 kac ay insanlara karsi cok soğukttun sadece Aras ve Aden e sicaktim cok farklı geldin gozume insanlar sana yaklasmaya korkuyordu iste dedimm benim kizim bu olmali dedim 2 sene takip ettim seni ben 24 yasindayim o okulada parayla girdim sana yakin olmak icin. Ve suan benim kollarimin arasindasin.

Renkin anlatimi :

Duyduklarim dogrumuydu benim ben 2 senin benim hayalimle yasayan piskopatin yanindamiydim hayir ona gercekleri anlatacam. Bende kandiramam daha fazla.
Once Arasa bulunduğum yeri soyledim ve gelmesini istedim.

-poyraz ben hafizami kaybetmedim.  Sadece benden uzak dur diye ufak bir oyun oynamak istedim. Yani bana bulasamicagini anla diye uzgunum bana karsi derin duygular besledigini bilmiyordum.

Arkami dondum ve cikis kapisina gittim merdivenleri indim ve tekrardan yemek yedigimiz yerden geçtim bahceye adımimi atmamla Aras gelmisti harikasin bebeğim.

-noldu prenses canin sıkkın gibi

-poyraza oyun oynadigimi anlattim aras ve o da bana 2 sene once asik oldugunu bir an önce eve gidip dinlenmek istiyorum lutfen Aras.

Arabada sessizlik hakimdi siteye yaklastigimda aras durdu ona ufak bir opcuk gonderdim ve usulca arabadan indim. Ve eve girdim hemen kendimi buz gibi dusa attim 15 dk falan durdum . dustan ciktimm uzerine salas elbise tarzi geceligimi giydim ve yatagima uzandim. Herseyi en bastan düşünmeye basladim acaba dogrumu yapiyordum ? Fazla mi abarttim sadece düşünmek istedigini soyleyip mi gitseydim of ya kafam cok karisik düşüncelerimi telefonumun mesaj sesi boldu. Actim ve mesaj Poyrazdandi. Ne demek istiyordu ki bu

ZOR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin