'cŕŕn cŕŕn.' ozvalo sa izbou a mňa skoro porazilo. Zasa je nový školský rok tie prázdniny mi ubehli až príliš rýchlo. Vstala som a rýchlo som sa išla umyť. Potom som vstúpila do šatníka a hľadala niečo použiteľné asi po pol hodine som vyšla. A vstúpila znova do kúpeľne kde som sa namaľovala. Už som si dávala špirálu (to robím vždy na konci) má vyrušil zvuk z poza dverí. Bol to môj brat Tomáš ,, Miša už si tam dlho aj keď si nakydáš kilo make-upu nepomoze ty to!" Tomáš je moje dvojča. Moja najlepšia kamarátka Sima je doňho zamilovaná ale bojí sa mu to povedať, že ju odmietne.
,,Ahoj!" povedala mi Sima keď sme sa stretli na chodbe. ,,Ahoj." odzravila som ju a vzápätí objala. ,, Bože tie prázdniny ubehli ako voda.'' rozčuľoval sa Sima. ,, Isto, Tomáš sa celkom tešil." lišiacky som sa usmiala. Sima asi pochopila čo som tým myslela ,, Hej a na čo sa tešil či ako uvidí našu triednu krásku Peťu." Zosmutnela Sima lebo Peťa je idol každého dievčaťa a páči každému z chalanov v našej triede. Ale ja som vedela svoje o Tomášovi a o tej krave ja som ju tiež nemala dáko v láske. Ale čo musím sa cez to preniesť. Tak som vkročila do triedy.
,,Dobre ráno žiaci." pozdravila nás triedna učiteľka. ,,Veľmi rada by som vás privítala v novom školskom roku. Tento rok je váš posledný na základnej škole a čaká vás monitor, prijímačky na stredné školy a ja vám k tomu prajem veľa šťastia. " rozhovorila sa učiteľka. Zrazu niekto zaklopal na dvere a učiteľka zakričala hlasné ,, Ďalej!" Niekto vstúpil ale ja som ho nevidela pretože prednou musel ako naschvál vystrčiť riť môj brat aby mal lepší výhľad. Sima sa na Toma pozerala tak zasnene až som sa musela zasmiať. Učiteľka zatlieskala na znak toho aby sme sa utíšili a venovali jej pozornosť. ,,Žiaci chcela by som vám predstaviť vášho nového spolužiaka Patrika. Patrik zadni si ku Tomášovi." No bože keď som ho videla blížiť sa a pozrela do jeho modrých očí nemala som slov. Sima si to hneď na mne všimla poznáme sa už od škôlky taj ma pozná veľmi dobre a začala sa smiať. ,, A teraz sa mi opováž povedať, že sa ty nepáči." Povedala ale ešte stále sa smiala. To si všimol aj Tomáš a otočil sa aby sa uistil či to šibe Sime alebo mne.
Celou cestou domov som sa Tomáša vypytovala na Paťa a zistila som že prišiel z Bratislavy a býva na našej ulici čo sa mi bude hodiť.
Takže prvá časť je na svete dúfam že sa vám bude páčiť. Budem rada za vote alebo koment.😂😂
Ospravedlňujem sa za chyby.😉
YOU ARE READING
Nový spolužiak
RomanceDnes som si myslela, že asi umriem. Keď som uvidela tie jeho úžasné vlasy. A tie jeho oči 😍😍😍