10.

125 4 4
                                    

¨Babe, niemand kumt tussen ons, en als jij denkt dat het verstandig is, moet het maar, maar ik zal altijd mn armen voor je spreiden als je een knuffel wilt, ik zal er altijd voor je zijn! Dag en nacht. Want I love you. You're my princess!¨ zeg ik huilend tegen dr. 

Pov. Kyara

K snap Louis echt niet. Nou eigenlijk wel, maar ik wil het niet begrijpen! Harry is echt anders dan ik had gedacht. Ik dacht dat hij lief was, net als de andere boys. Niet dus. Daar baal ik wel echt hard van! Het liefst loop ik nu weg, en kom ik nooit meer terug. Maar ik kan Louis niet in de steek laten. Ik hou fucking veel van m, en dat is ook wederzijds. Daar ben ik ook best wel blij mee. Eigenlijk is Louis mijn eerste echte relatie. I don't know hoe da kwam, want ik was best populair op school, maar t zal wel. T boeit me niet echt veel. Ik hoef niet naar t slettenhuis toe! Ik ben mezelf, en doe niet vanalles om de aandacht te krijgen.  
Ik doe er alles aan, om onze relatie in stang te houden.

_4 dagen later_

Alles gaat beter, de ruzie tussen Louis, Harry, Katie en mij is volgens mij al opgelost.
Ik ben net wakker geworden, en ga even douchen en kleed me daarna om. A/N zie media. Louis slaapt nog steeds als ik klaar ben.
Ik besluit hem wakker te maken. Ik geef hem allemaal kusjes, en voel hem glimlachen. K stop met kusjes te geven en hoor m dan mompelen. "Douchen jij, je stinkt" zeg ik lachend naar m. Even later strapt ie glukkig vrijwillig uit het bed. Daar ben ik ben blij om! ¨Ga je mee?¨ vraagt ie naar mij. ¨Ik heb net toen je nog sliep al gedoucht, dus nop¨ zeg ik. Alleen dat is niet het goede antwoord, want ik wordt al mee genomen naar de douche. ¨We kunnen ook in bad¨ zegt Louis aan me. ¨ik vind het allemaal best. Kies jij maar, maar ik heb wel honger, dus ik kan er dan niet uren is ofz.¨ zeg ik lachend terug. ¨Typisch de broer van Niall eah, of niet¨"zegt Louis lachend naar me. Ik knik maar, want het lukt me niet om iets te zeggen. ¨ETEEEEEEEEEENNNNNNN¨ roept Niall. ¨Sorry, ik heb honger, dus doei¨ zeg ik tegen Louis wat m een dodelijke blik geef naar mij. Ik geef m snel een kus, en verdwijn dan weg. Voordat ik de trap af loop, hoor ik Louis nog lachen, en daarna hoor ik de kraan die aangaat. Die zal wel in bad gaan. 

¨Niall, geef mij ook es wat te eten!¨ roep ik naar Niall. 

Pov. Niall 

¨Niall, geef mij ook es wat te eten!¨ roept Kyara naar me. Eigenlijk haat ik het om mijn eten te delen, maar voor mijn zusje maak ik een uitzondering. ¨Kom dan zelf maar, je weet mijn secret plek¨ roep ik. Ik hoor voetstappen, en hoor even later de deur open gaan. Kyara staat er lachend. Ze wilt meteen naar het eten graaien, maar ik geef haar een tik op haar vingers. Wat is Niall Horan toch weer lief :) ¨Niall, eten geven of k verraad je plek hiero¨ zegt ze. Ik geef haar snel eten, en zie haar glimlachen. Ze heeft het binnen no time op en wilt meer. Ik geef haar nog wat, en dan zeg ik dat het genoeg is. ¨Kyara? Hoe kun jij zoveel eten en zo dun blijven?¨ vraag ik haar. ¨Ten eerste, ik ben een Horan, dus ik kan veel eten, want ja jij bent mijn broer en jij kan ook veel eten. Ik sport heel erg veel en nog veel meer!¨ zegt ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is. ¨Nou, dat zou ik ook wel es willen hebben¨ zeg ik lachend naar haar. ¨Nou, ik ga sporten, ga je mee?¨ vraagt ze. ¨T moet maar, anders heb ik helemaal geen conditie meer¨ zeg ik.



A/N

Heey mensjes,

Ik zie echt dat er kleine stukjes zijn, en ook lange stukjes... Ik hoop dat dat niet erg is... Ik had dit boek namelijk al helemaal geschreven, en lees t nog een keer na, als ik spelfouten niet verbeter, zeg t please.
Verder schoolfeesten konden toch wel leuk zijn haha!

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu