HAYAL KIRIKLIĞI.

66 12 4
                                    

Kadın adamın neden bu kadar acılar yarattığını çok merak ediyordu. Ve bir gece yarısı adam kadına tüm yaşattılarından sonra mesaj attı.
Adam yazmaya başladı..
-Peki anlatayım.
Sadece o kız olmadı hayatımda,onun gibi adını bile hatırlamadığım bir sürü kız oldu. Seni o kadar seviyordum ki..
Hayatımıza o üçüncü kişiyi alarak çok hata yaptım. Ama senin beni affetmeyişinden sonra çok değiştim. Seni düşünmemek için etrafımı kalabalıklaştırıyordum. Ve hepsini kendime bağlayıp hayatımdan çıkardım. Senden sonra benliğimi kaybettim işte. Ben böyle bir insan oldum.
Ne olursun affet beni.
Şuan çık gel de gelirim. Ama lütfen yanında kalmama izin ver artık..
+Kadın gözyaşlarına hakim olamadı. Defalarca aynı mesajı okudu. Sevdiği adam gelmişti tekrardan. Ama kadının hiç umudu kalmamıştı. Zaten güvenide kalmamıştı artık. Ne zaman hayal kursa yarım kalmasından çok yorulmuştu. Yaptıklarını bir nevi de olsa unutabilirdi ama ona dair herşeyden çok korkuyordu. Ve aklına yaşadığı güzel günler geldi. Birlikte yağmurda yürüdükleri gözlerinin önüne geldi tıpkı bir film gibiydi. Adam kadının gözlerine hiç gitmeyecekmiş gibi bakıyordu adeta. Ve bağıra bağıra sevdiğini söylüyordu.
Çok özlemişti adamı..
Yanında olmasını o kadar çok istiyordu ki. Gelmişti ama yok gibiydi sanki. O kadar ihtiyacı vardı ki kadının adama ama korkuyordu işte tekrardan ya giderse ?
Ve güvenmeme korkusu kaplamıştı bedenini ya yanında olmasına izin verecekti yada alışmışken unutacaktı adama dair herşeyi.
En sevdiği kıyafeti,en sevdiği yemeği, ayakkabıyı hatta parfümünün adını bile..
Tanıdığı günü,sevgili olduğu günü,ilk seviyorum kelimesini duyduğu günü bile biliyordu. Bilmediği tek şey vardı. Ya tekrardan bir başkası girerse araya ?
Ya tekrardan giderse ?
Ya tekrardan beklemeye başlarsa ?
Yada tam alıştığı an hiç beklenmedik anda ayrılığı bir mesaja sığdırıp uzaklaşırsa ?
Ama kadın herşeye rağmen evet dedi adama.
Herşey çok güzelken adam 4 hafta sonra araya yine üçüncü kişileri soktu.
Kadın başladığı yere tekrar döndü. Ve kendine söz verdi.
Asla ve asla ona dönmemek için..

Sahiden hiç sevmedin mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin