Capitolul 2

95 8 0
                                    

( Cleo )

  Lumina a reusit sa ma trezeasca

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Lumina a reusit sa ma trezeasca . Wow ! Sunt in camasa lui Kookie ... Ce dragut ... Ii pot simti parfumul . Ma dau jos din pat si ma schimb apoi dupa ce pun camasa la spalat merg la bucatarie unde il zaresc pe Hyun gatind ? Asta da imagine .

- Buna dimineata !
Hyun : - Neata ! Ii duci asta lui Kookie ? Eu trebuie sa plec . Sa aveti grija . La noapte plecam in excursie pana duminica asa ca sa aveti bagajul pregatit .
- Da ! Spor la munca !
Hyun : - Multumesc ! * imi saruta fruntea apoi pleaca *

***

- Kookie ? * bat la usa * Esti treaz ?

  Intru in camera si il zaresc pe pat . Imi zambeste ... Oare am ceva pe fata ? Sau poate se amuza de faptul ca am rosit ...

- Buna dimineata ...
Kookie : - Neata !
- Poftim ! Fratele tau a gatit . Dar ce e cu tine asa zambaret ?

  Dintr-o data se ineaca si incepe sa se roseasca .

- Legat de faza din baie ...
Kookie : - Ti-ai bagat mana in boxerii mei muiere !
- Poftim ?! Cand am facut asta?!
Kookie : - In timp ce dormeai .
- Aaaa !

Fug la baie si ma dezinfectez . Kookie apare la baie si incepe sa rada .

Kookie : - Nu am raie sa sti .
- Scuze ...
Kookie : - Uita ! Ah ! Schimba-te ! Mergem la o petrecere .
- Bine ....

***

  Dupa o ultima privire in oglinda am iesit zambind din camera si am mers in living unde eram asteptata de Kookie .






- E bine ?
Kookie :- Da ... Sa mergem .

  In doar cateva ore eram la o vila uriasa . Erau asa multi oameni ... Simt ca ma sufoc .

Kookie and me 💖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum