Lehetetlen!

439 44 2
                                    

Robin kopogtatott apja ajtaján majd egy "gyere" után kitárta az ajtót és ahogy megpillantottam az apját már minden beugrott. Ahogy észbe kaptam már futottam is. Öreg még mindig nem idenézett, de hallotta körmeim kopogását, lélegzet vételemet és érezte szagomat. De mire megfordult én már ugrottam rá. Eközben magam után húztam Robint, gondolom meglepődött hirtelen felidulásomon és nem tudott reagálni a helyzetre.
-Ki ilyen nehéz, rajtam?-röhögött közben az Öreg.
Leszálltam róla, mire felült és körül nézett. Először a fián akadt meg a szeme aki az asztalába beverte a fejét és ott fekszik és értetlenül néz rám. Majd a tekintete rám vándorolt. Még néhány másodpercig nézett de aztán megjelent az arcán egy nagy mosoly.
-Agatha!-mondta ki nevemet majd karjait szélesre tárta.
Oda siettem hozzám majd ölelésbe zárt.
-Apa, ki az az Agatha? Ez a farkas? Elnevezted? Vagy... Most, mi van? Én elvesztettem a fonalat!
Öreg nem foglalkozott vele inkább irántam érdeklődött.
-Váo milyen nagy lettél! Tudod aggódtam érted. Még kölyök voltál mikor visszamentél a vadonban és féltem nem éled túl egyedül. De örülök hogy jól vagy! De miért vagy itt? Hogy, hogy? És miért vagy a fiammal?-engedett el.
-Apa miért beszélsz egy sima farkashoz? Amúgy sem tud beszélni.
-Tényleg a fiad?-hallattam hangomat, ujra sok év után.
-Atya Istenem!-lepödött meg Robin.
-Igen a fiam, miért?
-Csak mert elég ostoba a képe vagyis önmagában az!-néztem hátra a fajankóra.
-Tudom, tudom!-kacagott közben levette rólam a vackokat amiket rám tettek-Na de miért vagy itt? Azt hittem valóra váltod az álmodat!
-A fiad és a falka tagjai idehoztak, mert érdekesnek találnak és miközben alszok lekötöznek. És fogadtak hogy srác vagy csaj vagyok és egyöntetűen azt mondták, hogy fiú vagyok! Plusz még megis akarnak tartani mint kiskedvencet!
-Robin, ez most komoly? Engedélyem nélkül mentél el a falka egyrészével? Tudod mit, majd késöbb megbeszéljük de most menj vissza a szobádba.
-Ch...Rendben.-csukta be maga után az ajtót.
-Még mindig nem megy, mi?
-Ühüm, de nem bánom.
-De ugye tudod hogy meglehet oldani hogy sikerüljön, vannak olyan orvosaink a falkában.
-Nem kell, ezt magamtól kell megtapasztalnom, de térjünk is rá a lényegre.
-Igaz is. Hallottam pletykákat hogy a Streng falka alfákat kebelez be a falkájával együtt. Aki nem képes behódolni azt keményen megbüntetik. Gondolom van valami a háttérben, hogy ezt most kezdték el.
-Ahogy figyeltem őket az évek alatt és néztem, a Streng falka szétszóródott a világ mindentájára és ezeket a lépéseket nagyon régen megtették de csak most kezdtek így mutatkozni a nyilvánosság előtt. Beilleszkedtek a falkákba majd hátba támadják őket, megtörik és rabszolgának használják. Őszintén szólva van egy olyan érzésem, hogy nem csak azt tervezik hogy ők lesznek a fejesek, valami nagyobbat.  De Öreg, nem csatlakozott hozzátok valaki az elmúlt 4 évben? Mert lehet, hogy ide is beférkőztek, hozzátok.
-Hát néhány ember csatlakozott úgy kábé 5-10 ember. De nem hiszem.
-Rendben csak aggódom, de azért jobb lenne óvintézkedéseket tenni. Mert hamarosan az összes nagy falkát bekebelezik. 10-ek tanácsából már 2 falka elesett. Igaz nem ők voltak a legnagyobb falka de sokat számít az erejük.
-Értem, köszönöm, hogy aggódsz de minket nem tudnak leverni. És hogy van a fejes?
-Öreg már és keresi az utódját de nem talált még senkit sem megfelelőnek. Sok fiatal fordult meg nála de egyik sem volt neki elég jó. Nincsen meg bennünk azok a vezetői képességek.
-Máris keresi utódját? De még van néhány éve.
-Akit kiválaszt azt tanitani fogja de akiben nincsen meg az alap azt elküldi azért siet ennyire, nem akarja, hogy a faj mégegyszer végigmenjem "azon".
-Na és mi van az alfákkal onnan nem nézelődik? Nem akarja, hogy valaki a 10-ekből legyen az?
-Megkérdeztem őt és azt mondta, hogy tényleg erősek ezek az alfák de valami nincsen meg bennünk. Hát a fejes hisz a legendákban és reménykedik hogy el jön a vezető aki a sötétségből kivezet minket és véget vet a háborúnak. Várja, hogy eljöjjön a Nagy Farkas.

Üdv! Tudom ez a rész rövid lett, csak a tegnapi bakim után már nem volt agyam írni de ezt ma ki szerettem volna publikálni. Nagyon jól esik, hogy ennyien olvasnak tőlem, csillagoznak és kommentelnek!☺☺😊😊😊 Köszönöm!

Magányos farkasWhere stories live. Discover now