Πάρκαρε λόγο πιο κάτω από την είσοδο της πολυκατοικίας που μένει και βγήκε από το αυτοκίνητο, αφού έβγαλε τα κλειδιά από τη μίζα. Ήρθε στην πίσω πόρτα και την άνοιξε, κάνοντας μου νόημα με το χέρι του να βγω έξω. Δεν του έδωσα σημασία και έφτασα στην άλλη άκρη, δένονται τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.
《Έλα τώρα, ρε Νέλλη, αφού στο τέλος θα έρθεις.》αναφώνησε αγανακτησμένος και στηρίχτηκε πάνω στην πόρτα. Κοίταξα έξω από το παράθυρο. Παιρνούσαν αυτοκίνητα, μηχανές, ταξί, λεωφορεία. Μία γιαγιά γύρισε και με κοίταξε με απορία. Σταμάτησε λίγο και κράτησε καλύτερα τη σακούλα στο χέρι της. Έκανε το σταυρό της -σαν καλή χριστιανή- κι αφού της χαμογέλασα, έφυγε σαν κυνηγημένη. Γέλασα λίγο.《Με 'μένα γελάς; Δεν είμαι για γέλια, Νέλλη》έτριξε νευριασμένος, κάνοντας με να γελάσω περισσότερο. Γύρισα προς το μέρος του και έσκυψε για να τον βλέπω καλύτερα.
《Γαβ γαβ γαβ》ειρωνεύτηκα και κάθισα πάλι στη θέση μου. Έβαλε το σώμα του μέσα στο αυτοκίνητο και σχεδόν σύρθηκε μέχρι εμένα.
《Αν δε βγεις με το καλό, θα βγεις με το άγριο》με προειδοποίησε, αλλά δεν τον πήρα στα σοβαρά.
《Κι εδώ είναι η στιγμή που σε αρπάζω και σε φιλάω, αλλά ξέχασες κάτι, δεν είμαστε σε ταινία》
《Τότε θα σε αρπάξω και θα σε φιλήσω εγώ》τον άκουσα να λέει και γύρισα ξαφνιασμένη προς το μέρος του. Το μόνο που πρόλαβα να δω ήταν το πρόσωπό του κι αμέσως μετά τς χείλη του κόλλησαν στα δικά μου.
Πήγαιναν μόνο λίγες μέρες από τότε που είχαμε βρεθεί τόσο κοντά, αλλά έμοιαζε αιώνας.
Το στομάχι μου σφίχτηκε περισσότερο απ' ότι συνήθως και η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σα να εξ μαι ερωτευμένη έφηβη. Χωρίς να το ελέγχω, το ένα μου χέρι πήγε στα κοντοκουρεμένα μαλλιά του, τραβώντας τα και το άλλο μπροστά από το στέρνα του, σπρώχνοντάς τον με δύναμη. Τα χείλη μου ακολουθούσαν πιστά τα δικά του, σαν υπνοτισμένα.
《Chris》μουρμούρισα, όταν τον ένιωσα να απομακρύνετε. Είχα τόση ανάγκη το άγγιγμα του που σύρθηκα μαζί του. Με έβγαλε αργά από το αυτοκίνητο και με κόλλησε πάνω στην πόρτα, αφού την έκλεισε. Οι παλάμες του είχαν τυλίξει το λαιμό μου και έφερναν τα χείλη μας όλο και πιο κοντά.
Ξεκόλλησε τελείως, κάνοντας με να διαμαρτυρηθώ στον εαυτό μου και στη συνέχεια να απορήσω. Πρόσεξα το πρόσωπο του. Έπαιρνε βαθιές ανάσες -όπως κι εγώ-, με μισάνοιχτα χείλη και ορθάνοιχτα μάτια. Λίγες στιγμές μετά, όλα τα αισθήματα έρωτα χάθηκαν.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...